網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月16日 星期一

超齡產婦熱潮 李嘉欣林青霞過40生B 嘉欣,林青霞,青霞,李嘉欣,鍾嘉欣,





其他影片:>>






啱啱先講緊周汶錡到40歲先生B,人哋話35歲以上生第一個B,就叫高齡產婦。諗諗吓,娛樂圈嘅超齡產婦會只佢一個。

兩個禮拜前啱啱生咗B女嘅梁詠琪,雖然未過4字頭,但都38歲先生第一胎,實屬超齡類別。

仲有楊千嬅,佢都成39歲先生阿Torres出嚟,嗰陣佢仲大住肚開個唱再埋位拍戲,搞到出血要即刻瞓床。

黎姿亦都一樣係39歲先生第一胎,不過一生就係孖胎。據知嗰陣黎姿怕個女受細菌感染,唔帶孖女出街,亦都唔招呼朋友返屋企,維持咗過半年呀。

仲有李嘉欣,佢就40歲先生第一個。最誇張嘅就係林青霞喇,41歲生第一個女,到47歲再生第二個,勇氣可嘉!
鍾意就快D Share啦!