網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月22日 星期日

44歲竹野內豐好事近 帶F Cup女友 逛電器舖 竹野內豐,



【相差17年】 44歲竹野內豐好事近 帶F Cup女友 逛電器舖

2015-03-22 17:03:00



已經44歲嘅日本型男竹野內豐,入行咁多年都冇乜緋聞,仲盛傳佢係同志,點知上年爆出秘戀《First Class》女星倉科加奈,發展冇耐更傳出好事近消息。

竹野內豐出晒名係藝能界嘅鑽石王老五,雖然佢同擁有F Cup上圍嘅倉科相差17年,不過似乎就冇乜代溝,而且仲越來越有默契。

倉科早前拍日劇《可惜的丈夫》就演活人母角色,據知佢本身係個烹飪高手,絕對係圈中少有嘅賢妻型女星。日前,豐哥就同女友拍住拖現身秋葉原,佢哋當日喺一間大型電器舖搜購心頭好,仲對家電部行到唔捨得走,尤其對電飯煲、微波爐、雪櫃、洗衣機同埋吸塵機愛不釋手,盛傳為搬入愛巢先作準備。

豐哥同倉科嘅寓所只相差10分鐘路程,有圈中人話佢哋應該打風都打唔甩,加上連新居電器都睇定,相信最快會今年內拉埋天窗。



27歲嘅倉科加奈日前陪竹野內豐搜購家電用品。



呢段忘年戀仲傳出好事近。



佢哋都係拍劇撻着。

鍾意就快D Share啦!