網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月10日 星期二

Apple Watch下月10日搶訂 最貴賣13萬 Apple Watch,Apple,



其他影片:>>






果迷等咗咁耐,終於等到Apple尋晚喺三藩市舉行嘅發布會,公布Apple Watch詳情。Apple Watch分為三個版本,最平版本以鋁金屬打造賣$2,728,42mm錶面就賣$3,088;最矜貴的Apple Watch Editio


n,錶身以18K黃金打造,最貴賣$129,800,貴過隻潛水勞。4月10日正式開始接受訂購,4月24日出貨。首發地點包括中國大陸同香港。

賣咁貴,功能又如何先?同舊年公佈嘅一樣,Apple Watch可以與iPhone連結後安裝不同的apps,例如可以利用手錶作健康監測、短訊回覆、電話通話或者當作手機相機快門鍵等不同功能。WeChat、Instagram、Uber及Facebook等熱門apps都有,不怕有錶冇apps用。只可惜 Apple Pay功能香港暫時未用到,有點失望。

最多果迷擔心Apple Watch的電量續航,Tim Cook就大派定心丸,手錶電池足夠一般使用18小時,應該夠一日使用。唔知吸唔吸引到各位果迷入貨呢?
鍾意就快D Share啦!