掃呢頁CODE去手機

2015年3月6日 星期五

B餐榮升老闆娘 謝安琪孖經理人北上開餐廳 [忽然1周 - 1023] 謝安琪,MW,




幸福三人行

大年初四,謝安琪與老公張繼聰及囝囝張瞻到屯門娘家拜年,雖然面對鏡頭笑得好開心,但對記者所有提問都三緘其口。

娛樂喧

B餐榮升老闆娘 謝安琪孖經理人北上開餐廳

A餐與 B餐這話題講足幾年,當年好多人都揀 B餐「 50萬加謝安琪」。不過謝安琪身家已今非昔比,早前簽了內地公司華誼兄弟,唔止發展內地市場搵人仔,本刊收到消息,她與經理人夏森美今年更會合夥進軍內地飲食業。

夏森美亦承認開餐廳真有其事:「大概會喺今年中,係間西餐廳嚟嘅,不過開第二間先會預 Kay!好快!」睇嚟日後要改口,唔好再叫謝安琪做平民天后,要叫老闆娘了。








合作無間

多年來夏森美都陪伴謝安琪左右,二人共同渡過不少難關,有福當然要同享,所以開檔搞食肆,都預 Kay一份

過去 10年,謝安琪一直默默耕耘,不斷推出扣人心弦的歌曲,再加上賢妻慈母形象深入民心,令她去年大豐收,除 job接 job外,亦橫掃多個頒獎禮。早前更踩入公仔箱拍電視劇,今年更會舉行入行 10年的巡迴演唱會,以答謝揀 B餐的歌迷。

隔空睇舖位

謝安琪為拍劇集過着日夜顛倒生活。據知情人士透露,謝安琪今年還有意欲沾手商界,「 Kay呢幾年密密做都真係儲埋唔少,囝囝張瞻開始大個,使錢好似倒水咁,雖然老公張繼聰近年好勤力搵錢,不過全家嘅經濟支柱始終都落喺 Kay度。佢曾經想過搞生意,趁有人氣搵多啲錢,但又驚俾人呃,所以遲遲都未實行。不過佢經理人夏森美,識得人多搭好晒天地線,嚟緊佢會返內地搞飲食業,搵咗幾個人夾份投資 7位數字。前排夏森美去廣州睇完舖,影咗好多相同拎咗成疊資料,逐樣同 Kay講解,睇嚟佢哋嘅合作已經成事。」有經理人夏森美做幕後軍師,謝安琪也就可以專心幕前演出。

舞台功架

2013年 12月,謝安琪參加「中國超音比賽」,其中一場演唱林俊傑〈她說〉,獲一致好評,個人得分高達 9.91,成全場之冠。

古裝美人

謝安琪 13年以女主角身份與周海媚、呂頌賢合演的國內電影《敦煌傳奇》,成功打開通往內地之門。

老闆娘夠號召力

過去香港藝人北上搵人仔,都會主力做登台和商演,如要涉足內地飲食市場便須過五關斬六將,人脈及交際手腕缺一不可。據知夏森美曾在廣東省多個地方睇舖位,最後選中廣州一個超大型商場內一個佔地七千呎的舖位,雖然尺寸超出預期。但當地人流多,加上謝安琪做老闆娘,有她做生招牌,預計大收旺場。餐廳將於今年 6月左右開張。

對於合作搞食肆,夏森美表示:「呢間係西餐廳,因為已湊夠人(股東)喇,等第二間先預 Kay好快!我係有同 Kay提過想搞生意,佢都話有興趣嘅。由構思到親自搵地方做材料 research,我都用咗近兩年時間,冇信心我係唔會實行嘅。生意始終係有風險,到時有得賺,開第二間會叫佢( Kay)入股,應該會好快。」

歲晚又新年忙到甩轆,謝安琪依然抽時間享受家庭樂。在剛過去的年初四,她便舉家回屯門娘家拜年,還非常親民地到商場閒逛買麵包嘆貢茶。對孖經理人廣州開餐廳一事,她表示:「唔好意思,我真係唔答得你哋問題。如果要問我問題就要約訪問先得喇!」其實開餐廳都係開心事,同大家開心 share先可以做到宣傳嘛!

買平民麵包

拜年後,謝安琪一家三口在商場餐廳買麵包,平民天后去到邊都有好多 fans包圍影合照。

夫婦同心

除謝安琪封口不做回應外,張繼聰亦對記者耍手示意不做任何訪問,急步上車離去。

安全駕駛

由於車上還有囝囝張瞻,所以張繼聰駕車返回大埔寓所時,全程都以安全車速行駛。

孖住開檔有錢賺

藝人同經理人孖住開檔做生意真係有得賺。早在 01年舒淇孖住文雋搞火鍋生意;而 EO2成員 Eddie同經理人簡文滌,孖住開的華星冰室亦已開到第三間分店,去年尾更以華星客棧進駐西環。

寧記麻辣火鍋

睇中香港人喜愛食火鍋,由舒淇、文雋、王晶等人在 2001年開設的麻辣火鍋,至今到晚市時間依然大排長龍。

Low B Club明星二手店

首間以明星藝人二手服飾做招徠的時裝店,老闆是阿 Sa(蔡卓妍)與經理人 Mani, 2003年開舖至今仍有大批捧場客。

華星冰室

Eddie@EO2與經理人簡文滌 5年前投資華星冰室,已在港九開設共 3間分店。去年 12月再以私房菜作招徠的華星客棧進駐西環,朱慧敏亦加入做股東。

鍾意就快D Share啦!