掃呢頁CODE去手機

2015年3月11日 星期三

台灣喜事 張震B女腳頭好名利雙收 張震,




張震女兒腳頭好,未出世已經帶挈老竇角逐金馬影帝,仲喺央視春晚揚名。

next 1/1 pre

張震拍下女兒腳印,並放上網公布女兒出世的消息。

next 1/1 pre

美麗小寶寶有齊晒爸媽的優良遺傳。

next 1/1 pre

張震在央視春晚表演古琴及八極拳,技驚四座。

next 1/1 pre

張震憑古裝片《綉春刀》入圍第51屆金馬獎最佳男主角。

next 1/1 pre

張震片約不絕,將會和吳京(左)合作新片。

next 1/1 pre

張震推BB車做P牌老竇。

next 1/1 pre

張震微博晒BB腳印相。

next 1/1 pre

前年年底與拍拖4年的助手女友莊雯如拉埋天窗的張震,婚後即努力「造人」,結果結婚未夠一年,去年10月就爆出張震老婆已懷孕3個月。

直至昨日上午,張震率先在微博上載BB腳印報喜,升呢做老竇的他,更公布老婆平安誕下小千金,並興奮留言:「新成員報到!」莊雯如亦有在網上開心Share女兒靚相,見BB戴着粉紅色帽仔,睡覺時舉起一雙小手,面珠紅粉緋緋、五官標緻,盡顯爸媽良好基因!張震哥哥張翰對自己榮升「大伯」亦相當興奮。

女兒腳頭好

張震事後透過經理人與大家分享初為人父的喜悅:「覺得很不可思議,很開心,母女都很健康,謝謝大家關心。」其實張家小千金未出世已經好好腳頭,去年10月張震先入圍金馬獎角逐最佳男主角,之後又在今年年卅晚的央視春晚表演古琴兼耍八極拳,被讚是全晚最具亮點的表演之一,有姿勢有實際。似乎B女旺爸之餘,更令張震名氣財富滾滾來!

出身演藝世家的張震,父親張國柱是台灣資深演員,縱橫影壇逾30年,哥哥張翰演而優則導。過往張震拍戲時,更是好學不倦,難怪被冠以「學霸」的美譽!未知張震會否想囡囡繼承衣缽,裁培她做女版張震呢?

羊年忙賺奶粉錢

另外,好爸爸張震羊年亦會密密做,賺奶粉錢養家,張震所屬公司透露張震先要忙宣傳新片,兼洽談多個劇本:「有好多劇本睇緊,嚟緊要宣傳新戲《道士下山》、《赤道》、《聶隱娘》。(吳京搵佢拍戲?)都好想同吳京老師合作,仲有好多嘢傾緊。」

鍾意就快D Share啦!