網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月2日 星期一

美棋BB冇得續約:再見了HKTV! 美棋BB,HKTV,黃美棋,




【又走一個】美棋BB冇得續約:再見了HKTV!

2015-03-02 13:31:00



今次並唔係美棋BB唔肯續約,而係港視基本上已經冇再為演員續約。

「再見了HKTV!!」是誰要跟港視說再見?

「昨晚香港電視春茗,好可惜今年未能參與!三年過去了,經歷了人生一個高低起跌,感謝在這公司曾經幫助我的每一位(特別是Gary, Chili, Angel三位經理人),我不善於表達自己,如果有甚麼得罪請原諒我!也感謝每一位對我們的支持,造就了一個重新的我!今天是新開始,我會努力迎接新挑戰!!!再見了HKTV!!」原來是黃美棋BB。雖然未有寫明係離開港視,但已經不言而喻。

美棋BB喺港視拍過四套劇,包括《我阿媽係黑玫瑰》、《第二人生》、《導火新聞線》同《大眾情性》。今年一月,美棋BB接受訪問時,提到新年願望係日日有工開,港視發牌見曙光,佢仲話: 「今個月約滿港視,公司未獲發牌照,所有藝員都唔會傾續約,所以新一年很希望公司得到牌照,順利發展。」美棋BB亦感謝港視俾佢喺唔同劇集試咗好多角色,仲話希望可以一直演落去,無奈因為一男子因素,令美棋BB呢個願望,暫時未能達成。

其實今次並唔係美棋BB唔肯續約,而係港視基本上已經冇再為演員續約。早前潘燦良接受訪問時,曾表示收到消息話「二月會重啟拍劇」,但三月都到了。當時潘燦良表示:「要睇形勢。形勢應該冇問題,睇嘅係營運。」至於與美棋BB差唔多時候約滿嘅,仲有梁健平、麥子樂同何詠雯,但據知眾人都打定輸數不獲續約,留喺港視嘅餘下生路,就係為港視主持直銷節目。何詠雯就是一例。至於黃日華,佢之前講明唔想俾長約綁死,故同港視只屬部頭約。港視開劇,華哥就埋位;唔開,就冇收入。

不無感歎。想拍劇磨練演技,喺香港,係咪得番兩條路:去內地拍,或者去無綫?拍完啲所謂敏感題材畫面,就要有心理準備被閹被河蟹。《選戰》大結局葉晴兩篇亮麗演辭揭盡香港當權者無能自私真面目,又會否成為絕響?

溫馨提示大家,美棋BB有份拍嘅《導火新聞線》,本月10日首播喇。





( 梁健平facebook圖片)



(資料圖片)



( 梁健平facebook圖片)



美棋BB喺港視拍過四套劇,包括《我阿媽係黑玫瑰》、《第二人生》、《導火新聞線》同《大眾情性》。

鍾意就快D Share啦!