掃呢頁CODE去手機

2015年3月21日 星期六

「枕頭胸」夏尉喻 當街派急救包畀人圍 夏尉喻,BKD_S,



夏尉喻次次出嚟宣傳都谷到盡,可謂相當落力。

next 1/1 pre

夏尉喻嘅「枕頭胸」威力驚人,只可惜成日都唧肉,搞到大殺「峰」景。

next 1/1 pre

夏尉喻話佢練緊鋼管舞,不過唔知佢負荷咁大,跳起上嚟會唔會好辛苦呢?

next 1/1 pre

夏尉喻谷到咁強勁,搞到台灣幫嘅小call(左)同王寶第即時遜色晒,難得小call都冇氣餒,仲大擺可愛表情迎戰夏尉喻。

next 1/1 pre

三女在宣傳車上搔首弄姿,非常吸引。

next 1/1 pre

上身好「胸」湧嘅夏尉喻俯身大派安全套,搞到途人嘅反應都好洶湧,不過就以男士居多。

next 1/1 pre

夏尉喻(右)就算企咗喺後排,但個上圍依然咁突出,名副其實誰「乳」爭「峰」。

next 1/1 pre

咁樣嘅情況下,夏尉喻(左)同小call(右)都可以先「胸」奪人,果然有計。

next 1/1 pre

「寸嘴Barbie」夏尉喻、台灣藝人郭怡伶(小call)及王寶第於旺角街頭坐上特製街車,宣傳新戲《台北夜蒲團團轉》。打扮性感的三人,更向市民派發內含安全套及解酒丸等的「夜蒲急救包」。期間谷出「枕頭胸」的Barbie,不時烏身倒奶「搶鏡」,引來近半百龍友瘋狂拍照!問Barbie當街派安全套會否感尷尬?她搞笑否認:「唔會,(安全套)有用,好過冇得用!(你打扮性感會否驚現場男士手多多?)套戲裏面做辣妹,咁要代表香港着(性感啲)!」

談到票房反應不俗,問打算如何慶功?Barbie自爆正勤學鋼管舞「助興」:「拍嗰陣見到台灣女仔跳得好性感,想學吓,希望可以展現成果!(慶功活動上騷舞技?)睇公司安排。」

另有指楊千嬅及古天樂粉絲,於網上聲稱《台》聘請寫手,寫衰同檔期上映的電影《五個小孩的校長》,結果於網上掀起罵戰。對此,Barbie表示不知情,:「唔清楚同唔可信,我哋呢套係瘋狂好笑嘅,佢哋嗰套係催淚戲。片種唔同,冇競爭性,希望大家兩套都睇晒」

同場的王寶第,則自爆不快經歷:「有人會將相機直接放到我胸前拍照,那我的臉呢?」郭怡伶則笑指自己個性外向,並謂歡迎大家「觸摸」她。

鍾意就快D Share啦!