掃呢頁CODE去手機

2015年3月24日 星期二

波多野結衣透視誘惑 低胸黑絲襲港 波多野結衣,BKD_S,





其他影片:>>






日本性感女星波多野結衣今次專程嚟到香港,喺灣仔會展出席電影《沙西米》宣傳活動。嘩!睇下結衣BB著起套黑絲透視晚裝幾咁性感,佢條事業線同美腿喺黑絲底下若隱若現咁,真係引死人咩!

結衣BB首次拍電影,就將處女作獻俾呢套戲啦。佢仲話拍呢套戲最難忘嘅,就係戲裏面嘅一幕「女體盛」啦。為咗拍呢幕,結衣BB要裸體上陣,充當人體餐盤,而且仲要維持同一個姿勢三個鐘添。真係咪話唔辛苦啊。連在旁嘅《沙西米》導演都大讚佢專業啊!

被問到今次拍戲同之前有乜唔同,結衣BB就話今次係佢一次拍電影,緊張得嚟又開心,仲話台前幕後大家都對佢好好添啊。

睇嚟大家都掛住望結衣BB,冷落左同場嘅台灣女星白歆惠、郭書瑤同紀培慧啊。難為佢地坐咁耐,坐到呆晒添。完成活動後,結衣BB就同一眾工作人員離開,見到女神要走,唔少Fans一於少理,即刻撲上前同女神自拍啊。
鍾意就快D Share啦!