網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月31日 星期二

買返工衫慳錢大法 政治時事,



唔知各位Office lady 平時返工會著咩衫呢?Sweetie就多數著連身裙加件外套。呢個星期天氣有少少涼,所以會著件西裝褸做外套,黎緊天氣暖返啲,就會著針織外套。

早幾日行街入咗間Uniqlo睇,發現出咗好多款色嘅針織外套,有淨色、波點同埋間條。除此之外仲有好多色揀,岩晒夏日嘅衣著配搭。呢類針織外套冇話興唔興,著幾多年都得。望望價錢,真係抵到爛,百幾至二百蚊就有件,而且質地都唔錯。於是Sweetie就拎咗幾件外套同衫去試,見到試身室貼住個牌仔話$100以上嘅褲改短唔洗加錢,仲可以即日有得攞。Uniqlo啲衫褲已經夠平又靚,服務仲咁好添。

Uniqlo開始嘅時候比較多休閒嘅衫,最近多咗啲返工衫,如果再多啲返工衫嘅款式,各位OL就可以多啲喺到買衫,咁就慳翻唔少錢

如果你想keep住知道OL每日會發生嘅趣事,就要入去Sweetie個fb page睇下同like我個page

www.facebook.com/ohmysweetiepage

消閒資訊由熱新聞提供

原文連結:買返工衫慳錢大法

更多相關內容

鍾意就快D Share啦!