網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月14日 星期六

卓林感孤獨攬狗狗訴苦 卓林,吳綺莉,



卓林曾罕有地接受《好報》訪問時透露感到孤獨。

next 1/1 pre

卓林直認大部份時間與狗為伴。

next 1/1 pre

卓林從小喜歡動物,志願是當獸醫。

next 1/1 pre

吳綺莉一直擔心女兒踏入反叛年齡,所以不時車出車入,接送女兒返學放學。

next 1/1 pre

1999年吳綺莉親自承認懷有「龍」種,並於同年11月19日誕下女兒吳卓林,獨力撫養愛女的她於2002年6月曾與卓林離開香港定居上海後,卓林便在浦東的外語學校讀書接受教育。直到2011年回流香港後,吳綺莉則送卓林讀國際學校,吳綺莉一直擔心女兒踏入反叛年齡,所以不時車出車入,接送女兒返學放學。

喜歡小動物的卓林志願就是做獸醫,她於2012年被《好報》拍得放狗,並罕有接受訪問,當時正值母親吳綺莉被電台炒魷的時間,卓林表示有用特別的方法開解母親,還透露不時攬狗訴苦:「我志願係做獸醫,我一出世就有好多狗,由細到大圍住啲狗長大,喺學校又試過有best friend對我突然好差……之後我喺學校冇乜朋友,我問阿媽點解發生呢啲事,就算我同佢傾都解決唔到冇乜朋友嘅問題,咪攬住啲狗囉!」

鍾意就快D Share啦!