掃呢頁CODE去手機

2015年3月2日 星期一

周潤發手印已化為烏有 翁靜晶:星光大道邊間管理公司? 翁靜晶,周潤發,




【掌印消失】周潤發手印化為烏有? 翁靜晶:星光大道邊間管理公司?

2015-03-02 12:44:00



曾幾何時,發哥嘅手印疑清晰可見?!(網上圖片)

位於香港尖沙咀嘅星光大道,一向好多遊客聚集,為怕人多擠迫,好少港人會特意去睇,目前變成點,相信唔係好多人會知。

呢個聲稱斥資四千萬打造嘅景點,容納近一百個電影工作者嘅紀念牌匾,不過當中以「星光足印」最多人睇,因為唔少天王巨星都喺紀念牌匾上,打上手印,更任由遊客可以喺手印上影相,不過一直被質疑點解打上手印嘅紀念牌匾要放喺地上任人踩、任人摸,究竟點去保養?

翁靜晶噚日喺facebook貼出遊客去星光大道嘅相,佢留言指:「『星光大道』上,劉家良的手印,點滴在消失。已故鮑方先生,亦如是。熱情的遊客,愛用手按在名人手印上拍照,日子有功,模型就此被損壞掉。」

翁靜晶續言:「周潤發的掌印,經已是完全消失了,還有就是周星馳等人,不能盡錄。建議當局,盡快將已故影藝人的掌印同玻璃封好。逝者已矣,再不可能邀請他們補打。請正視一下問題,感謝。」

旋即引起網民於翁靜晶嘅facebook討論,有網民留言「掌印應該打直楝高係展覽廳,唔係放係地下,任人踩」;又有網民最近曾去星光大道,話問題嚴重,唔明點解荷李活嘅名人掌印,歷經滄桑仍清楚可見,質疑香港星光大道冇人保養。

今日翁靜晶亦喺facebook回應:「周潤發的手印已化為烏有,亦該從速補打,更應留下一個模型範本,供日後替換。至於已故者,唯一辦法就是用玻璃封上。」翁靜晶反問:「究竟找新世界,還是找康文署好?」相信係想向打造星光大道嘅新世界發展有限公司,或政府康文署(康樂及文化事務署)反映意見。

不過翁靜晶翻查星光大道官網,佢再寫道:「這公司連電話都冇!甚麼管理公司?」有網民回覆:「我覺得新世界只係管理,實權可能在康文署手。」想反映意見都唔易㗎!



(facebook截圖)



(facebook截圖)



(facebook截圖)



(facebook截圖)



(facebook截圖)



(facebook截圖)



真係「消失」咗!(資料圖片)(facebook截圖)

鍾意就快D Share啦!