掃呢頁CODE去手機

2015年3月1日 星期日

鞏俐演白骨精有突破 郭富城為扮悟空化幾個鐘妝 郭富城,鞏俐,




鞏俐演白骨精有突破 郭富城為扮悟空化幾個鐘妝

2015-02-28 22:27:00



《西遊記》嘅台前幕後,專程去到靈山大佛前舉行盛大禮佛儀式。

喺出年嘅大年初一,賀歲電影《西游記之孫悟空三打白骨精》就會上映,為咗可以保證拍攝進度,喺新年期間都喺無錫片場拍攝,今個月完咗內地嘅部份,劇組就會去到新西蘭拍攝。

新年除咗拍攝之外,《西遊記》嘅台前幕後,專程去到靈山大佛前舉行盛大禮佛儀式,為全民祝願祈福。

為了今次演出,各位演員都相當用心落力,小沈陽為角色增肥,馮紹峰即使受傷依然堅持演出,至於鞏俐早前仲話:「我演的白骨精沒有突破就算失敗!」至於扮演孫悟空嘅郭富城,就話拍呢套戲係入行以嚟最辛苦,皆因特技化妝已經要幾個鐘頭,兼且戲內有很多動作演出,但一向願意接受挑戰嘅郭富城表示,一切付出都是值得。



洪金寶係《西游記之孫悟空三打白骨精》嘅動作導演。





鍾意就快D Share啦!