網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月26日 星期四

星二代唔想靠母蔭 黃愷傑叫趙雅芝做「芝姐」 黃愷傑,趙雅芝,





其他影片:>>






電影《新兵正傳III:蛙人傳》尋晚舉行首映,男主角之一嘅黃愷傑(Wesley),即係趙雅芝同黃錦燊嘅囝囝成為全場焦點。父親黃錦燊一早到場為囝囝打氣,母親趙雅芝差唔多九點先到。芝姐到場後吸引傳媒採訪,不過佢唔想搶阿仔風頭,連一家三口合照都婉拒,仲話:「佢大個仔要獨立」。最終Wesley只與父親合照,佢哋一家三口入場後,都係前後排坐,芝姐見記者拍照都擰歪面,非常低調。

對於母親撐場但又拒合照,Wesley就話:「原本媽咪唔嚟㗎,可能臨時做完嘢先嚟到,佢嚟已經好開心。」身為星二代,Wesley就話:「會有一定壓力,都預咗外界會將自己同父母作比較。」

不過,Wesley就話:「父母都支持我入行,其實呢套戲係我第一套電影,對票房都有壓力。」其實呢套戲喺新加坡上映時,已錄得4500萬港幣嘅票房,已經有交代喇!

鍾意就快D Share啦!