網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月30日 星期一

吳若希帶兩男探母:好幸福! 吳若希,

吳若希昨日帶溫家偉、周志文和細佬到醫院探母親。

吳若希帶兩男探母:好幸福!

「女神」吳若希(Jinny)近日黑氣纏身,是非多多之餘並與「大隻仔」溫家偉及「大孖」周志文傳緋聞,三角關係錯綜複雜,前日Jinny媽又因炒單車受重傷,Jinny昨日高調孖兩位緋聞男友溫家偉及周志文湊細佬去玩,之後兩位猛男更陪Jinny往醫院探在深切治療部、處半醒狀態的Jinny媽,獲兩男傍實的Jinny直言「好幸福。」

吳若希去年憑歌曲《越難越愛》彈出,人紅即是非纏身,屢傳被富商包養,近月又與同劇演員溫家偉及周志文傳緋聞,正當這段三角關係發展之際,前日Jinny媽踩單車遇意外,其後送院接受開腦手術,令Jinny擔心不已。

Jinny昨午四時許,不避嫌帶溫家偉、周志文及細佬到醫院探母,Jinny所屬唱片公司高層何哲圖之後亦到場。眾人探病至六時左右,Jinny在何哲圖陪同下受訪,溫家偉及周志文則拖Jinny細佬離開。何哲圖全程為愛將擋駕,希望大家畀空間Jinny:「佢好大壓力。」問Jinny是否公開男友身份?何哲圖護駕說:「無謂嘢唔答,有朋友嚟幫手要珍惜。」Jinny就迴避問題。

母親處半醒狀態

昨午Jinny在社交網上載了一張溫家偉、周志文及細佬玩射籃球遊戲的相,Jinny亦承認四人行:「我收工未係探病時間,覺得細佬需要時間放鬆,唔代表我唔關心阿媽病情。Alan(溫家偉)同阿文(周志文)好好,特登陪我細佬又接我收工,覺得依家擁有嘅係恩賜,希望媽咪快啲醒。」問兩位緋聞男友是否與母親相熟?Jinny說:「同我傾到心事嘅人都同媽咪熟,《衝線》嘅人媽咪全部識,同埋葉翠翠都熟。」

談到母親情況,Jinny透露她處半醒狀態:「有同佢講嘢,不過媽咪未講到嘢,情況比尋日(前日)好。」問母親是否有反應?Jinny落淚說:「有,好開心佢有反應,氹佢、話佢都有反應。醫生話佢好似小朋友亂郁,我有叫媽咪睜開眼,雖然佢打開眼冇焦點,但我知佢想同我眼神接觸。(珍惜同媽咪相處?)會更加珍惜同屋企人相處。」

吳母的男性友人昨晚亦有前往探病。
  • 吳母的男性友人昨晚亦有前往探病。
探病前,溫嘉偉與周志文陪吳若希細佬玩。
  • 探病前,溫嘉偉與周志文陪吳若希細佬玩。

溫家偉昨晚接受訪問時說:「去醫院前係一齊去玩,Jinny心情OK,Jinny媽咪情況穩定,陪吓佢哋(Jinny及細佬),唔想佢哋諗太多嘢同想佢開心。」

每日短訊聯絡父

對於好友慰問,Jinny表示感激:「自己好大壓力,多謝朋友陪伴,我今日好幸福。」問是否不會停工?Jinny說:「多謝公司體諒同台前幕後畀空間我。(繼續開工?)係,會就探媽咪時間,因為每日得個幾鐘探望。」曾患情緒病的Jinny說:「與其一個人匿喺屋企亂諗嘢,不如去做嘢唔會有咁多負面情緒。」問到在內地的父親有否慰問母親?甚少提爸爸的Jinny說:「每日都有傳訊息。(父母已離婚?)分開咗好耐,家事唔想講太多。」問母親男友會否探病?Jinny說:「會,因為探病只可以兩個人,等我走咗佢先嚟,無謂受我影響。」受訪後Jinny駕車直駛九龍灣與林盛斌及魔術師甄澤權繼續開工。

另外,Jinny在醫院受訪期間,自稱是Jinny媽男友的黃先生與一名年約20歲的男子到達深切治療部,兩人在晚上七時半離開,問到Jinny媽病情,黃先生說:「有咩我都講晒。」問同行男子是否其子及他是否Jinny媽男友?黃先生一言不發離開。

採訪:音樂組

鍾意就快D Share啦!