網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月28日 星期六

屢被傳死訊 教年幼子女明白生死 梁繼璋:以心守護你



屢被傳死訊 教年幼子女明白生死 梁繼璋:以心守護你



其他影片:>>






屢傳死訊教子女明白生死 梁繼璋以心守護你

【《蘋果》專訪】

「下輩子,無論愛與不愛,都不會再見。」這是58歲的電台主持梁繼璋,數年前寫給孩子的備忘錄,今日卻因屢傳死訊被誤當是遺書!大前日梁繼璋精神奕奕現身接受《蘋果》專訪,身形瘦削兩鬢灰灰的他為備忘錄新加第10項:「倘若有一天,我們真的分開了,我的一顆心,也會靜靜地守在你身旁,直到永遠永遠。」梁繼璋嗚咽問兒子:「明唔明白?」

親人只有一次的緣份,電台主持梁繼璋比老婆莊嬿藍大21年,兒子雲翀現年只有12歲,女兒繕喬才9歲,由於年紀相距太遠的關係,人生福禍無常,58歲的梁繼璋不知自己可以活多久,6年前就寫下一篇「給孩子的備忘錄」,內容真摯感人被網友瘋傳,之後網上間歇傳出梁繼璋死訊,日前又傳他撞車被燈柱插胰臟而死,這封備忘錄就被誤傳是遺書。



■梁繼璋和老婆莊嬿藍的忘年戀哄動一時,現兩人育有一子一女幸福滿瀉。

回顧一生當備忘

大前日梁繼璋一家四口到沙田接受本報專訪,活在當下的他雖然外表清癯但精神很好,問當年寫備忘錄是否抱着遺書的心情?他聲線鏗鏘說:「如果講到遺書好似好嚴重,有時當一個人唔開心情緒醞釀,回顧一生好多嘢發生過,將以前做錯或應該咁做嘅寫低,留畀囝囝作為備忘錄,當人生有乜問題解決唔到就攞嚟睇。」



■女兒為媽媽紮辮,兒子則在旁讀爸爸的備忘錄,場面溫馨。



■梁繼璋曾與一對子女一同玩泡泡浴。資料圖片



■梁繼璋(左)擔任DJ多年,即使離開港台仍以主持維生。資料圖片

當年梁繼璋和老婆的忘年戀哄動一時,他比兒子又大46年,坦言擔心子女的將來,才寫下這封備忘錄:「因為我同太太結婚到𠵱家,心結未離開過我,當然唔會成日掛口邊『我會好快走!』不過有推動力要我寫啲嘢,留番畀佢哋。」梁繼璋問兒子對備忘錄哪點印象最深?雲翀說:「親人只有一次緣份,呢個係真囉,由古代到𠵱家冇變過。」問驚唔驚有日爸爸會走?雲翀坦言:「都有少少驚!」

梁繼璋在兒子很小的時候,已解釋甚麼是生與死,他說:「我話第時爸爸會去好遠地方,佢問去邊個星球?我話唔係講嗰啲超人、星球、太陽,總之喺地球上消失咗,最記得當時佢有少少想喊,跟住佢問我:『唔得㗎,你唔可以走㗎,咁屋企垃圾邊個倒呀?』其實𠵱家佢都未必明白生與死,總之將來會明白。」

獲啟發加新結語

自備忘錄在網上瘋傳後,梁繼璋不時被誤傳死訊,日前更傳他撞車走了,他笑說:「我冇死到,請大家放心,但𠵱然不停有人傳,甚至有阿伯見到我好似見鬼話『梁繼璋,你唔係死咗咩?』今次呢件事有少少啟發,想加一條作為結語『倘若有一天,我們真的分開了,我的一顆心仍然會守在你身邊,直至永遠永遠。』」他嗚咽問兒子:「明唔明白?」雲翀乖巧點頭。



【大前日】■兩人結婚多年恩愛如昔,梁太笑得燦爛說:「我唔後悔!」



【99年】

問梁太是否很擔心有日老公離開?梁繼璋搶着說:「佢身體好差,我擔心多啲!」梁太坦言:「當年屋企人反對我嫁畀呢個男人,猛話『佢大你咁多喎,好可能早走過你』,其實世事好難講,可能明日走先嗰個係我,咁多意外冇人知,呢條路我揀嘅,呢個人我揀嘅,所以好簡單,四個字─我唔後悔!」梁繼璋眼紅紅拭淚笑說:「係暫時唔後悔。」

年近六十的他說:「為咗屋企人,我會注意身體健康,𠵱家身體OK啦。」萬一有日不在了,是否有為家人早作安排?他說:「絕對有,買教育基金,努力賺錢,希望微薄入息可以維持耐啲,可以做到嘅都做,不過有啲嘢控制唔到冇法,一個人命有幾長冇人知。」

採訪:皓騫

攝影:陳志嵐

場地:Jenny's Music Studio

鍾意就快D Share啦!