網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月16日 星期一

寸爆大台處女黨 蔡思貝:拎醫生紙出嚟吖 蔡思貝,





其他影片:>>






依家娛樂圈係人都爭住認係處女,陳凱琳話係,王君馨又話係,苟芸比慧亦都話係,不過呢排嘅風雲人物,木村思貝就一句挑機,話話係唔係處女邊個知,除非可以拎醫生紙出嚟!

近期備受大台力捧嘅蔡思貝,以爽朗性格見稱,選港姐個時已經周圍辣著火頭。呢排俾杜汶澤同網民話佢似木村拓哉,成為一時熱話。食住個勢,佢接受雜誌專訪,講到娛樂圈嘅處女黨,佢都好唔客氣。話睇唔到被標籤為處女個重點係邊,認為係一個冇意思嘅字眼。仲話其實係唔係處女邊個知,除非可以拎醫生紙出嚟!

至於被問到係咪處女,蔡思貝就拒絕回答。不過係咪處,對蔡思貝嚟講都冇乜影響啦,依家一劇接一劇嘅佢,仲撈過界,喺張家輝執導嘅電影《陀地佛地魔》擔正。蔡思貝前途無可限量呀!
鍾意就快D Share啦!