掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

劉俊輝呻「模棱兩可」唔見百萬! 齊昕還拖發律師信 齊昕,梁齊昕,

梁齊昕被指有意拍片,但一直只聞樓梯響。(資料圖片)


劉俊輝呻「模棱兩可」唔見百萬! 齊昕還拖發律師信

新聞人物、特首女兒梁齊昕雄心萬丈闖影壇,近日有傳她將以女主角身份接拍導演劉俊輝的新戲,消息公布後即惹來外界諸多傳聞,不過齊昕「失蹤」致令電影未能如期開鏡,自稱因此損失達七位數的劉導昨日突然召開記者會大數齊昕不是,對於她會否如期出演態度模棱兩可甚為不滿,與此同時齊昕向劉導發出律師信,風波愈炒愈熱!

導演劉俊輝早前召開記者會,宣布梁齊昕將夥拍李逸朗(Don)演出新片《男極探射燈》,並鐵定3月8日開鏡,不過記者會由始至終卻不見女主角現身,外界隨即傳聞不絕,有指因為劉導曾開拍多套三級片關係,再加上影星陳惠敏將扮演齊昕父親,故令齊昕家人不太贊成,且有意出錢贖回齊昕合約。據悉,其實除齊昕及Don外,片中其他演員如樓南光、彭懷安(Eddie)及陳惠敏等,至今仍未動筆簽約,只是「拍膊頭」答應演出。

不滿記者追問

因影片開拍無期,劉導昨午忽集齊傳媒再開記招,現場的布條仍然寫着「梁齊昕」三個顯眼大字,他卻否認借齊昕做宣傳。劉導甫開始即朗讀聲明,大數齊昕不是,指她失去聯絡,態度一直模棱兩可:「身為投資方兼導演嘅我忍咗好耐,因為梁齊昕嘅種種問題,搞到原本3月8日開鏡,依家失晒預算,全體劇組演員,加埋book咗攝影器材,損失達七位數字。」

劉俊輝昨日在記招表現勞氣。
  • 劉俊輝昨日在記招表現勞氣。

劉導續指齊昕缺席劇組會議,卻又亮相Don早前的音樂會,期間仍表示會抽時間排戲,顯示會如期演出此片,不過之後卻聯絡不上:「有人話佢家人嫌棄我拍三級片,又話會出錢買番份合約,但到依家我一毫子都冇收過!佢係成年人,係獨立個體,自己搵電影公司商討就可以。」不過,問今次開記招目的,想齊昕作出甚麼交代等問題時,劉導卻謂:「唔知,都要睇佢點先得,或者佢聽朝畀番錢,我咪算數囉。(其實即係想賠錢?)大佬,借錢畀人都要還啦。」他又不滿記者再三追問,曾經一度拂袖而去,但未幾又面帶笑容折返繼續講,又發揮「急才」表示:「我活學活用啫,你哋問我想點,我都模棱兩可囉。」

「想拍二級咋」

席間劉導多次強調自己一言九鼎,不過有人說話不算數,當記者提醒劉導,齊昕已澄清未有接受有關不拍此片的訪問,他仍態度強硬:「有人寫我就信嘞。」他又指《男》片開拍勢在必行:「最多易角啫,可能佢唔做,我仲發揮得淋漓盡致,唔使綁手綁腳。(咁不如索性換人啦。)又唔得喎,個劇本係為佢而寫。你哋唔好再講呢套係三級片,我想拍二級咋,梁齊昕話要爆粗演,我都叫佢唔好呀,亦都冇床戲,最多只係冚張被,我拍啲花作交代囉,好粵語長片呀。」自稱信佛的他表示若與齊昕未能合作,自己也不會失望,只能慨嘆彼此無緣。

記者會完結後,齊昕透過好友鄭紹康向各傳媒發出聲明:「事件已交由律師處理……一切會按香港法律辦事。」並向劉導發律師信,記者再致電劉導,他答:「係記者會後佢搵人親手攞嚟嘅,內容唔講得,我都交畀律師處理囉。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!