掃呢頁CODE去手機

2015年3月26日 星期四

吳若希鼻樑「出事」惹整容疑雲 吳若希,



吳若希個鼻有乜分別,講多無謂,睇相自行判斷

next 1/1 pre

吳若希被指整容整到似謝安琪(右圖)。

next 1/1 pre

有網友直指「女神」若希BB鼻樑「出事」,質疑她打Botox,不過見到佢咁「質」個鼻,會唔會出事呢?

next 1/1 pre

吳若希前日出席宣傳活動時的照片。

next 1/1 pre

吳若希同拍攝劇集《衝線》時的對比。

next 1/1 pre

近日緋聞纏身的吳若希(Jinny)前日穿上藍色連身裙以高貴造型與鄭俊弘、洪永城、黃翠如及王祖藍出席《TVB2015綜藝節目推介記者會》,露出42吋白滑長腿的Jinny即被網民在討論區評頭論足,有網友直指「女神」若希BB鼻樑「出事」,質疑她打Botox,又指Jinny的「Pizza面」突然消失,記者翻看Jinny當日出席活動相片,其鼻樑山根位置明顯脹起。

歡迎新舊照對比

忙於拍攝無綫《街頭魔法王》的Jinny在電話中否認整容,並解釋是化妝技巧出錯惹誤會:「個妝濃咗,鼻影掃深色咗,望落去可能高啲。」隨即食住個勢宣傳她主演的劇集《衝線》,Jinny說:「如果大家想睇我究竟有冇執到同唔同樣,其實好簡單,依家電視做緊《衝線》,只要大家搵我側面樣做對比就清楚。」

問會否因被指整容而不快?Jinny說:「唔會,出道至今成日都畀人傳整容,總之我似邊個就係整容,之前話我似謝安琪,又話我整到似佢,所以唔會咁而唔開心,好少事。」

鍾意就快D Share啦!