掃呢頁CODE去手機

2015年3月21日 星期六

伊能靜結婚了 哈林廁相解讀:髒水只適合倒進馬桶裏 哈林,伊能靜,庾澄慶,



【沖廁的前夫】伊能靜結婚了 哈林廁相解讀:髒水只適合倒進馬桶裏

2015-03-21 15:20:00



呢一個沖廁,真正嘅意思係咩呢?

今日伊能靜同秦昊喺布吉結婚,而噚日仲喺微博貼咗九張結婚相,而伊能靜嘅前夫哈林庾澄慶,噚晚就喺微博貼咗沖廁相,呢一張相,就引起哈林微博嘅世界大戰喇。

近日台灣就出現缺水嘅問題,台灣有報道指桃園市石門水庫只能再供水32天,情況危急,所以哈林噚日就貼張沖廁相,其實係話因為缺水,所以沖完涼嘅水,就用嚟沖廁,仲話環保刻不容緩。

不過呢一張相嘅背後意思,大家就不停咁解讀喇,因為貼相嘅時間就係前妻再婚嘅前一日,有網民就話係喻意張舊事沖走,網民話:「哈林哥好有深度。快點找個美女娶了吧,估計也是洗澡水。」、「那些問伊能靜今天秀婚紗照哈林咋想的,你們傻嗎?看不出哈林在沖馬桶嗎?那就是一坨屎,哈林不幸踩了一腳而已,沖走就乾淨了!」、「偶像,大仇已報。」、「簡直神回應!洗澡用過的髒水只適合倒進馬桶裏,讓它隨著便便一起沖走吧。」、「針對伊能靜,沖走她的一切」等等等等。

不過有更多嘅網民大讚哈林,話佢係環保戰士,好似話:「哈林老師節約用水。」「環保王子!」咁到底哈林係真係慳水,定係借馬桶談伊能靜呢?真係要佢自己先知喇。



台灣有報道指桃園市石門水庫只能再供水32天,所以哈林噚日就貼張沖廁相。



有網民就聯想伊能靜。



有網民就真心讚哈林。



鍾意就快D Share啦!