網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月12日 星期四

洗米華杭州新寵起底 富貴遊杜拜兼開房 洗米華,





其他影片:>>






有人話人生如戲,不過《壹》仔就話洗米華嘅人生好睇過齣戲,正當正印同Mandy Lieu鬥快生B之際,佢又爆出有位杭州新寵,奀歌手潘柔伊。呢位新寵更將她與洗米華的合照上載到微博,洗米華擺出媾女迷離眼神,狀甚親密,並不似普通合照。

有指因為潘柔伊姿色一般,洗米華只視她為「散餐」,疑有人眼紅Mandy Lieu如此得寵,於是上載合照到互聯網公開關係,唯怕得惹洗米華生氣,未幾即刪除合照。

其實呢位杭州奀星其實主力接商演以及婚禮活動,知名度甚低,但生活就好富貴啦,上年年底就去咗杜拜旅遊,兼且入住豪華酒店。有位口痕友就留言問佢同邊個開房咁開心?呢層大家自己估下

不過據知現年二十五歲的潘柔伊頗有語言天份,除懂得中英文外,更精通拉丁文和法文。潘柔伊於數月前成功搭上洗米華,之後更不時到澳門作人肉速遞。不過潘柔伊回應報刊查詢時,就指與洗米華並不熟絡。

之前華嫂陳慧玲透過助手回覆,話男人逢場作戲真係好常見,霧水情人又點止一個丫?而周太永遠只有一個。呢句說話認真寸盡所有小三啦,講到明正印係得一個架咋!
鍾意就快D Share啦!