網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月25日 星期三

陳嘉佳遲到四粒半鐘 攝影師怒轟冇道歉 陳嘉佳,細細粒,



陳嘉佳被攝影師Sunny(左)力斥遲到四個半鐘毫無悔意,不過細細粒事後解釋只係溝通上嘅問題。

next 1/1 pre

Sunny上載咗呢張相,並留言:「約四點半,九點才到。」明顯好不滿。

next 1/1 pre

Sunny話當日為咗等細細粒,搞到好忟。

next 1/1 pre

有網友爆料指細細粒學跳舞嗰陣都係麻煩多多。

next 1/1 pre

攝影師兼電台主持Sunny,於3月23號晚上在Facebook上載一張攝影棚相片,當中出現一個疑似陳嘉佳(細細粒)的身形,Sunny留言謂:「約四點半,九點才到。」明顯對細細粒遲大到感不滿,網友見狀,即留言指細細粒耍大牌,另亦有網友爆料指:「係咁o架,之前教佢跳舞,又話呢樣做唔到,嗰樣做唔到。」

累工作人員白等

Sunny事後接受《東網》電話訪問,解釋當日是為好友葉念琛影海報:「細細粒係其中一個演員,原本我哋六點收工,佢不停話遲少少,搞到夜晚十點先收工,白等佢四個幾鐘,嚟到道歉都冇句,仲大搖大擺。」問到會否覺得對方不專業?Sunny說:「我只想講,你嘅時間就係時間,工作人員都係時間,要我哋乾等好忟!(會否唔再同佢合作?)每年我都同好多人合作,可能依家未必選擇合作,明白藝人遲到好正常,而唔係遲四個半鐘。」

強調溝通出現問題

細細粒則觸釋當日是因家中有事才遲到,並謂已即時通知工作人員:「原本係約四點,屋企臨時有事,同劇組講咗可唔可以第二日影,叫咗唔好等我,因為唔知搞幾耐,之後覆我話要今日(3月23號)影,我已經話最快八點半到,可能溝通上有問題,解釋唔到咁多。」

鍾意就快D Share啦!