掃呢頁CODE去手機

2015年3月27日 星期五

鮑姐轟王征亂嚟:估唔到亞視敗喺佢手 亞視,王征,



鮑姐轟王征亂嚟:估唔到亞視敗喺佢手



其他影片:>>






鮑姐轟王征亂來:估唔到亞視敗在他手

【ATV告急之痛心疾首】沒有亞視,沒有金像影后鮑姐鮑起靜,雖然她大前年已離開娘家,但她也絕對飲水思源,對亞視一直情永在。昨日她獲悉亞視投資者王征在內地《財新網》訪問中,指亞視本月底死期到,鮑姐欲哭無淚,王征不肯賤賣亞視讓它重生,鮑姐力斥他此舉是玉石俱焚,揶揄王征是敗國者,對他十分不滿。

>一直處於弱勢的亞視,去年還因為財困,拖欠員工薪金,過去幾個月糧期不準,令員工藝人的經濟和生活大受影響,早於1979年加入麗的,及至大前年才離開的「亞視之寶」鮑起靜,獲悉亞視投資者王征在內地《財新網》訪問,指亞視本月底執笠消息,鮑姐昨日非常不滿,但她仍希望在月底「死期」前可以鬧醒王征。



■「亞視之寶」鮑起靜雖已離巢,但昨受訪得知娘家面臨執笠,十分痛心。攝影:陳志嵐



■每次提到娘家亞視,鮑姐都情緒激動。資料圖片



■演技精湛的鮑姐(右)和葉德嫻曾合演亞視劇《義無反顧》。劇照

「冇可能玉石俱焚」

王征接受內地《財新網》訪問時表示,亞視很可能將於本月底關閉,更爆出最後一名「白武士」上周六正式拒絕出資拯救亞視,他也決定放棄亞視,暗示擁有五十八年歷史的亞視將於本月底關閉。鮑姐早前為亞視員工遭拖糧事件已哭訴鬧爆王征,力斥他行為騎呢。王征變本加厲拒賤賣亞視,寧願執笠不讓亞視有一線生機,鮑姐昨在電話痛心說:「我真係唔敢相信,冇可能用玉石俱焚去執咗佢,真係唔知王生(王征)點諗,估唔到亞視就敗喺佢手,變成歷史敗國者。」

鮑姐回想五年前認識剛入主亞視的王征,當時對他印象不錯:「當時我覺得佢好有朝氣,有啲意氣風發,笑容又多,好識講嘢,我覺得佢好有正能量,以為佢畀到亞視好開始,當年我畀佢有九十分,但隨着呢幾年佢嘅表現,𠵱家只係剩十分,我直情對佢十分……唔滿意。」鮑姐指出王征根本不懂經營電視台,變相就是行外人做行內人的事:「佢一直有意將亞視打造成CNN咁,根本同香港呢個巿場唔啱,邊可能一間電視台係冇自己製作,佢完全唔了解香港嘅巿場,做嘅嘢係格格不入。」王征的失策等於倒水,面臨財缺就閂水喉,完全沒有顧慮旗下員工的生計,鮑姐說:「七百幾名員工一下子冇咗份工,咁係好徬徨,雖然稍後有新電視台開番,員工會搵到新工,但過渡期又點算,大家留守力撐呢幾個月,一直期望有轉機,𠵱家結局竟然搞到咁。」有指亞視短訊員工要封嘴避談倒閉傳聞,鮑姐卻精靈說:「係咩,但我唔係員工喎。」



■鮑姐昨指對王征的印象分由九十跌到僅餘十分。資料圖片

方平:佢唔識用人才

對於王征不屑買家只出兩、三億洽購亞視,鮑姐揶揄他歪理多多:「佢經營緊一間賠錢嘅電視台,點可能賺錢賣咗佢離場,咁對下一個投資者都好唔公平,我好認同盛品儒所講,點解股東之間唔可以放低爭拗,為大局着想。」視亞視為娘家的鮑姐當然不捨亞視畫上句號,她說:「雖然世上所有事情,有開始總有結束,但亞視咁樣冇咗就好無辜,佢收視係低,即使只有一點,都證明係有六萬幾觀眾支持。」

鮑姐的老公方平都婦唱夫隨,他指鮑姐對亞視有情有義,即使有人重金禮聘過檔,但鮑姐都不心動,希望留守娘家,方平昨在電話訪問中,直指亞視落到今日下場,王征是罪魁禍首:「最大問題係喺佢身上,佢唔識用人才,唔識計劃,佢口口聲聲話用晒啲錢,咁到底用咗去邊,係咪掉咗落鹹水海?」

採訪:比華利

場地:富臨飯店



■鮑姐和老公方平鬧爆王征令亞視滅亡。資料圖片

鍾意就快D Share啦!