掃呢頁CODE去手機

2015年3月3日 星期二

吳浩康被爆花心史 傳前年因風流得「病」? 吳浩康,




【女友原諒】吳浩康被爆花心史 傳前年因風流得「病」?

2015-03-03 16:09:00



(資料圖片)(蘋果日報)

男友吳浩康(阿Deep)早前被影到背未婚妻Sherman(鍾舒漫),偷食長腿巨胸女Yvette,濕吻足15秒嘅「goodbye kiss」,更有傳男方連鎅六女,搞到Sherman好傷心,事後阿Deep公開喺微博道歉,仍然要死撐支持男友。

今日有雜誌指,阿Deep前年因風流得到「暗病」,要成日睇醫生;該報道表示被指食女無數嘅阿Deep行為好「唔負責任」,該雜誌指幾年前,阿Deep曾喺友人間,講過「出事」唔負責,友人都勸佢唔好害人,點知有人就爆出句,話如果搞大咗,就唔要個BB。

不過自從識咗Sherman確係有修心養性,由於女友一直拒絕婚前性行為,該報道話男友都有埋怨過,但仍做跟得男友,同Sherman返教會,估唔到維持唔夠3年,男方就疑偷食,傷害女友,不過女方最終都原諒咗佢。



吳浩康挨實Olivia行去酒吧消遣。



吳浩康一拖二包括嬌滴陳霽平(左)和翻版唐紫睿夜蒲老蘭



吳浩康背女友,當街拖住Yvette。(圖片)



吳浩康又拖大胸女。

鍾意就快D Share啦!