網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月6日 星期五

放下還是心淡? 李心潔哭了:「能走下去就走下去」 心潔,李心潔,



其他影片:>>






噚日張艾嘉、李心潔同梁洛施(Isabella)喺北京宣傳電影《念念》,但係佢哋都忍唔住當場喊咗出嚟,究竟咩事呢?

根據內地報道,原來張艾嘉喺台上分別講咗令Isabella同心潔好感觸嘅說話:「我也曾經也很調皮,經歷過青春期,所以我站


在這個中間,我會體會到上一代和下一代,兩邊都面臨的一些問題。」好似暗示緊Isabella喺21歲幫李澤楷生咗三個仔仔後分手呢件事,Isabella仲慨嘆自己呢幾年經歷咗好多嘢!

跟住張艾嘉又話:「人有好多時候都會有『心結』,心裡過唔去嘅地方…人係要同自己『和解』之後,先可以同人家「和解」,調整心情都需要時間嘅歷練。」擺明係安慰緊心潔要解開老公彭順偷食Liddy嘅呢個心結

心潔亦首次開腔回應話「呢件事」(彭順偷食)發生嘅好處係「幫助成長的一個過程」,仲話人係一個人嚟,最後都係自己一個人走,所以唔理咩階段都好,自己心裡要好清楚,你要好獨立!講到咁,唔通真係心淡?

鍾意就快D Share啦!