網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月22日 星期日

為鄧特希獻第一次 黃芷晴床戰喊驚 芷晴,鄧特希,黃芷晴,



為鄧特希獻第一次 黃芷晴床戰喊驚



其他影片:>>






芷晴BB床戰喊驚 當街「男吹女拍」

港視開劇只聞樓梯響,黃芷晴年中約滿,去留仍是未知之數,但幸好芷晴被內地電視台睇中,在鄧特希新劇《只有情永在》初嚐女一滋味。

芷晴劇中要獻出螢幕初吻,又大膽在床戲只披浴巾上陣,露出白滑長腿跟男主角陳堃床上激吻,第一次拍床上激咀戲,芷晴直呼緊張,拍攝前心肝仔卜卜跳,她說:「真係好緊張,第一次拍我又冇經驗,之前都有同陳堃溝通過,講吓個位點樣就。嗰場戲我用毛巾包住,所以要好小心,瞓係床度咀又要咀得自然,第一次拍咀戲真係有少少難度,好彩過程都順利,同陳堃都好有默契,可能大家都係後生仔女喇!」



■黃芷晴在鄧特希新劇做女主角,獻出螢幕初吻。



鄧特希 資料圖片



■黃芷晴和陳堃在鏡頭內外都默契十足。

當眾胸口取咪

另外,前晚約十一時,芷晴和陳堃在中環拍外景,芷晴在不用拍攝的時候,不停玩電話;拍攝完畢,芷晴當眾將手伸入胸口取咪,當她發現有記者拍攝時,即面露尷尬神色,之後陳堃拿出一個口琴,芷晴即為他拍片,現場所見兩人玩得十分開心。

採訪:畢紹基

攝影:李志明、羅德光



■前晚黃芷晴(左)在大庭廣眾下伸手入胸前取咪。

鍾意就快D Share啦!