掃呢頁CODE去手機

2015年3月19日 星期四

有手尾 發水腫 D變 G  Barbie扮美人魚出事 [壹週刊 - 1306] Barbie,美人魚,夏尉喻,M1,



探熱針

有手尾 發水腫 D變 G  Barbie扮美人魚出事

以 35D big爆上圍出位,有寸嘴 Barbie之稱的夏尉喻,年初拍完星爺執導的二○一六年賀歲電影《美人魚》後,不單上圍由 35D升級到 36G,因為扮美人魚埋位浸水一個月,身體開始出現毛病;脹爆 Barbie近日出席宣傳活動時展現象腿壯手臂,接近一百三十磅的她,愈來愈大咪。

重磅大兩碼

上週二(三月十日),大了兩個碼的寸嘴 Barbie素顏出現將軍澳南豐廣場睇中醫,呆坐近一粒鐘,終於到她,了解完病情,醫師隨即開方,並在她耳仔幾個穴位上貼上膠布。

Barbie忽然向橫發展,早前出席電影《台北夜蒲團團轉》宣傳活動時,除有張 pizza面,雙腳粗似象腿,手臂肌肉更呈現凹凸狀,但 36G巨胸始終撼贏同場的雞排妹。

早前出席電影《台北夜蒲團團轉》活動,左手手臂明顯呈凹凸狀。

1月, Barbie去溜冰,除身形開始肥大,雙腳也十分腫脹。(《蘋果日報》圖片)

去唔到水

「拍《美人魚》嗰個月幾乎場場戲都係浸喺水入面,就算拍完一 take上水,但未乾晒身又要落返去再拍,長時間濕住身,加上幾年前做過心臟手術,新陳代謝變得比一般人慢,血氣唔好,身體去唔到水,所以成個人咪愈來愈腫, Barbie本來著六碼衫,而家著十碼先掂,大咗兩個碼。」身邊友人說。

睇完醫生,抽住大包藥走的 Barbie接受訪問時表示:「醫生話我啲荷爾蒙好亂,影響肝臟排毒功能,好易水腫。而家做咗耳穴同針灸,放咗兩粒藥同埋將啲好細嘅針放咗喺耳仔入面,要等幾日先可以攞番出嚟,加埋飲藥,內外夾攻調理。」

上週二, Barbie去睇中醫,醫生替她進行耳穴針灸治療。

Barbie指住剛接受完耳穴針灸位置。

為電影《台北》做騷,在後台準備出場的 Barbie雖然已經穿背心裙,但仍頻頻抹汗,而在旁的石天欣則凍到要用大褸冚大髀。

拍電影《美人魚》, Barbie除有一個月要在水中拍攝,之前又要返內地接受游泳訓練。

一發不可收拾

女藝人要顧住副搵食架生,經常冇啖好食,加上工作壓力,稍一不慎,好易搞到分泌失調,手尾長。

苟芸慧

樣靚身材好的苟芸慧本來係網友女神,可惜去年因壓力爆煲,導致內分泌失調嚴重水腫,高峰期體重達至 150磅,索爆華姐慘被冠以「肥苟」稱號,至今仍未回復當年勇。

王君馨

大台處女之一的王君馨, 09年主持飲食節目遭網民狠批表現浮誇,一度被公司雪藏。受唔住打擊,情緒抑鬱的她選擇狂食減壓,結果演變成暴食症,一晚可食六個人份,令身形暴脹。情緒回復正常後,身形亦打回原形,好好彩。

鍾意就快D Share啦!