掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

港大索中醫(黃梓柔) 戀上強國富貴男 [FACE - 406 - 大專校園] 黃梓柔,MF,




黃梓柔( Rachel)  22歲 港大中藥藥劑學系 Yr.4

Rachel 16歲已經出嚟做兼職,好多工種都試過,最難忘嗰份竟然係做豪宅看更!

U花 U草

港大索中醫 戀上強國富貴男

自由行、水貨客攻陷香港令人困擾,「篋神」遍佈港九新界煩到核爆。現就讀港大中藥藥劑學、 22歲嘅黃梓柔( Rachel)本身亦對內地人好有成見,覺得內地人好冇文化,但偏偏要北上廣州實習,更加識到個內地男朋友。

Rachel最後一年大學生涯揀咗喺廣東藥學院實習, 1個月有 2個禮拜都要北上,佢話其實自己一個孤伶伶都幾悶,迫住要「宅」喺宿舍。

由於男友間公司喺浙江,所以佢哋平時都係靠 WhatsApp、 Skype聯絡,不過一有假期男友就會搭飛機來港爭取時間拍拖。

扯斷老鼠脊椎

Rachel話自己讀中醫除咗前景好、發展潛力大,最重要係可以藉着所學嘅中醫知識調理好自己身體。

問她點解會讀中藥呢一科, Rachel直認:「其實讀中藥好悶,不過呢科比較易入,前景又好,所以揀左。」佢話返學做實驗最難忘係騎呢:「有次做實驗為咗要測試隻藥嘅藥性,打咗藥落隻白老鼠之後要監生扯斷佢條脊椎,諗番都幾嘔心。仲有原來我實習嗰間廣東藥學院,之前俾人揭發咗用地溝油製藥!」

雖然 Rachel喺內地體驗超負面,但佢竟然接受一個內地人做佢男朋友:「嗰陣佢公司(男友係浙江大數據控股有限公司總裁)嚟香港搞慈善晚宴,咁啱我受邀做禮儀小姐,結果完咗晚宴之後佢問我拎電話,初初諗住俾 WeChat敷衍吓佢,識落之後發覺佢同其他內地人好唔同。(咁佢同其他內地人有咩唔同?)佢好有禮貌,有文化,有自己思想,有上進心,唔似內地嗰啲土豪富二代……」咁咪天下無敵?

鍾意就快D Share啦!