掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

攝石希 頂雪藏許奕妮 吳若希又畀佢攝到 [FACE - 406] 吳若希,攝石希,MF,




周日( 1日),攝石人吳若希成功頂上《街頭魔法王》主持空缺,俾大台力捧樣樣有份,個樣殘啲個人攰啲實屬正常。

真面目

攝石希 頂雪藏許奕妮 吳若希又畀佢攝到

幫大台打工就要預咗肯做肯捱人工奀,長期坐冷板凳係應份,難得有通告,嗱嗱嗱,千祈唔好推吖,除非你想入雪櫃避暑

大台小器如方丈全宇宙出哂名,可惜人類就係要犯同一個錯,今次輪到新姣精許亦妮,明明接哂劇本定好造型拍《鬼同你 OT》、臨開鏡又話要辭演,即被掂入雪櫃、連新一輯《街頭魔法王》主持都臨時換人。估下邊個成功攝入?之唔係新晉攝石人、方丈大台錫到燶力捧嘅金曲金吳若希囉!

大台固然霸道專橫又小器,不過許亦妮亦都唔係善男信女,四年前選港姐已經被爆𠝹仔成性、出親手都非富則貴, 13年搭上太陽娛樂董事 Andrew又被拍到夜撩霍啟剛老友詹勝,替補 DaDa拍《喜愛夜蒲 3》亦撩事鬥非扮大牌被杯葛。好在姣樣入型入格,獲監製厚愛承包大量小三、闊太、麻煩友角色, 13年《老表,你好嘢!》之後更在電視城勉強站得出陣腳。

年頭成功爭取同祖兒、軒仔入鏡後,吳若希攝石王經典 pose身不由己在果欄再次出現。

去年暑假播出的《街頭魔法王》主持群除咗 Bob外,全部易角,不過陳嘉寶、梁烈唯個個有其他工作在身,唯獨許亦妮全天候待業中。

昔日長腿女神吳若希,今年因為一首洗腦歌〈越難越愛〉加埋進取態度,成功攝入祖兒、軒仔合照,攝位事跡名懾全港。

得罪方丈

週日(1日),喺油麻地果欄錄影嘅新一輯《街頭魔法王》,許亦妮完全唔見蹤影、改由家陣要風得風嘅吳若希攝位成功,做埋女主持。播完套《名門暗戰》亦再冇劇集等出街,許亦妮個人社交網站自從去年聖誕最後開工,至今三個月全天候遊玩鳩嗚自拍見閨蜜。

休閒到咁,緣於套《鬼同你 OT》,開鏡第一日至突然以「屋企有事」為由向監製請辭。全人類包括陳豪、田蕊妮都已經開緊工,即搞到成組台前幕後同監製徐正康頭都大埋。工作態度欠佳、又有傳要求加薪四倍獅子大開口,再加埋《鬼》劇開拍至今,許亦妮社交網絡動向繼續風流又快活,說好的「屋企有事」呢?又難怪方丈認真嬲嘅!益咗邊個?咪就係攝石希囉!唔知又會唔會唱埋主題曲呢?

去年十月以「屋企有事」為由辭演新劇,無綫工作全線叫停,不過許亦妮微博帳戶日日更新吃喝玩樂,完全唔覺有家事煩擾。網上圖片

本來在《鬼同你 OT》的角色相當吃重、同 C君演一對,現時由余詠珊另一愛將譚凱琪頂上。網上圖片

13年《老表,你好嘢!》一劇的「 Monica.D」,令許亦妮打開小三戲路,演出機會不斷。網上圖片

石唔怕攝,最緊要攝得有道理,專黐大叔嘅吳若希攝入大台後就極速上位,座駕由「借」嚟代步嘅 80萬 Range Rover變 40萬自置全新 A-Class!

《蘋果日報》圖片

無處不在

半買半送由星煥三線歌手變大台親生女,去年開始吳若希極受器重。繼〈越難越愛〉後,今年繼續唔俾佢停,嗰頭播完《倩女喜相逢》,新劇《衝線》又有份,再主唱重頭劇《天眼》主題曲〈美好的時光〉,由朝攝到晚洗腦,出年再攞金曲金獎不是夢!

見足五日

《衝線》第二女主角

禮拜指定

《勁歌金曲》主持

J2無限 loop

《姊妹淘》主持

月底見街

《街頭魔法王》主持

鍾意就快D Share啦!