掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

流感高峰 梁政珏當街播菌 [FACE - 406] MF,




老婆大傷風都照當街 kiss,呢啲咪愛嘅表現囉!

全知言

流感高峰 梁政珏當街播菌

除咗高 Ling外,梁政珏可算係大台咪神之一,不過梁出身富貴,戀愛大過天,所以鬥心有限,自從同北海道牧場餐廳老闆何思源 John拍拖後,更加唔願做,上年 12月入紙結婚,做咗人妻嘅梁政珏生活真係多麼的逍遙,得閒玩下瑜伽,跟住喪買 Chanel。上週三( 25日)見佢同老公喺老銅拍拖,當日何太好似有啲感冒,全知言見佢包晒雲吞,不過老公一於少理,當街法式濕吻,完全冇理過流感高峰期呢樣嘢,呢啲咪愛情囉。唔使做,老公又錫自己,做女人都係求呢啲㗎咋!

老公食到好滋味,但梁政珏就掛住包雲吞,包到面容扭曲。

《蘋果日報》圖片

上年 12月底梁政珏同老公何思源入紙結婚,女神正式被私有化,大家又少個咪神喇!

結咗婚,老公錫到燶,仲為老婆開車門,梁政珏歎慣,開車門呢啲基本功唔可以漏。

梁政珏同大台仲有約,不過富家女唔願做,得閒就去 Pure做 yoga等老公收工,呢啲生活去邊度搵?

網上圖片

鍾意就快D Share啦!