網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月11日 星期三

如何趕絕小三? [FACE - 407] 小三,MF,




全知言

如何趕絕小三?

今時今日咁多誘惑,總有一個小三喺附近!有辦你睇,吳浩康同鍾舒漫訂晒婚都冇用,賤男要偷食真係大把選擇。正印想趕絕小三,究竟有乜方法呢?李逸朗今次唔教你做傻女,反而出動古希臘十大武器之首——鐵球!想知點用個波去對付第三者,學嘢

蒙嘉慧 要令佢開心

要趕絕小三,應該直接同男友或老公講唔可以有小三!小四冇問題!咁佢應該會開心啲!其實好難㗎,小三呢啲嘢,三三不盡六六無窮,邊有得避!最緊要兩個人開開心心,如果佢開心都唔會想搵小三

李逸朗 鐵球綁腳

要對付第三者,由對付身邊伴侶開始。首先要困佢喺屋企,喺佢對腳裝個鐵球,而鐵球大細就要視乎你屋企個門口有幾大,我哋要做到你女朋友可以出門,但鐵球出唔到門!咁樣唔算係軟禁,只係佢出唔到門。記住,要留住女朋友,先要有一個訂做嘅鐵球!

王宗堯 收起啲錢

男仔會身痕同心痕,最主要係因為有錢!有多餘錢就會想去玩,所以要管理好佢嘅財政!

姚書軼 洗清身家

將男朋友戶口裏面啲錢全部用晒,之後就飛咗佢!

張慧儀 唔好傷心

第三者真係防不勝防!我覺得如果我做好自己依然有第三者,就係對方有問題,唔珍惜啲好嘅!令自己更加開心、更加靚、食得好啲,咁就係對付第三者最好方法!記住,千祈唔需要落淚、唔需要傷心,因為俾你見到第三者,係你嘅福氣呀!

街坊話要飛起賤男

韓小姐

「要對付第三者,就係飛咗個男友!」

王小姐

「 Check佢啲電話,或者迫佢改電話號碼、睇佢啲 WhatsApp,再唔係就唔做嘢, 24小時黐住佢!」

蔡小姐

「呢啲冇得趕絕㗎!如果發現有小三,就飛咗個男友!好直接㗎!」

鄺小姐

「好難喎,惟有對自己男友好啲,等佢唔好識第二個!唔會管住,會俾空間佢!」

蔡小姐

「會問清楚男友,如果佢認,就攤牌!」

知無不言 言無不盡 我係全知言

即時報料

facepop熱線 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

LINE、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!