網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月25日 星期三

李思捷攝位最佳教學 [FACE - 409] 思捷,李思捷,MF,



李思捷扮唔覺意咁拉開黃心穎,馬神發現有空位就示意思捷企埋嚟。

全知言

李思捷攝位最佳教學

李思捷個《今晚睇李》上週收視得 17點,可以話係大台劇集播足 7日嘅導火線,嚟緊佢有份做嘅《以和為貴》出街喇,全劇演員上週三( 18日)喺車公廟宣傳,李思捷面對馬德鐘更加霸氣盡失,行行企企冇人理佢。

之不過一有機會李思捷就唔放過,全體影大合照時被馬神逼咗去後排嘅思捷,突然伸脷兼舉手引人注意,轉頭輪到主要演員合照,本來黃心穎企喺徐子珊隔籬,唔知點解俾李思捷拉開咗,馬神又好醒扒咁示意思捷攝番個位,就係咁,李思捷又佔據有利位置!

成功攝位,黃心穎同朱千雪學嘢

舉手都未夠,索性用手壓低黃心穎,呢招都算毒,難得心穎 BB仲識得笑!

李思捷俾馬神逼咗去後排,惟有舉起手指公搶鏡。

鍾意就快D Share啦!