掃呢頁CODE去手機

2015年3月25日 星期三

吳若希主場先有得威 [FACE - 409] 吳若希,MF,



現場觀眾玩完遊戲有得同兩位 BB selfie,吳若希掛住影靚樣, Heidi就肯扮鬼臉。

全知言

吳若希主場先有得威

吳若希真係無處不在,上週二( 17日)電玩遊戲宣傳又見到佢,但係佢呢日嘅風頭竟然輸咗俾 Heidi(李靜儀)喎!

本身係 Super Girls成員嘅 Heidi,因為喺《女人俱樂部》演李若彤個女而成為 Heidi BB,當日出席遊戲宣傳吸引到二十幾位粉絲到場舉牌吶喊;相反吳若希竟然得小貓三四隻,認真失威喇!不過返到大台吳若希就巴閉喇,夜媽媽門口聚集十幾人都係等佢放工咋,若希 BB都好大方同佢哋影完合照至走,做明星同踢波一樣,始終都有主場之利嘅!

Heidi喺遊戲宣傳當日有幾十位粉絲撐場,吳若希呢?都有幾位嘅!

本月 14日有十幾個粉絲喺大台門口等吳若希收工,依依不捨咁影咗大合照,若希 BB至同助手離去。

鍾意就快D Share啦!