掃呢頁CODE去手機

2015年3月18日 星期三

Fiona透黑bra超sexy 讚祖名成熟大個仔 祖名,薛凱琪,Fiona,BKD_S,房祖名,



Fiona透黑bra超sexy 讚祖名成熟大個仔

2015-03-17 23:09:00



(攝影:葉君海﹑沈健程)

張敬軒﹑鍾欣潼﹑佘詩曼﹑薛凱琪(Fiona)﹑鍾嘉欣﹑吳若希﹑王祖藍及陳展鵬等,今晚出席W Hotel舉行嘅「微博給力頒獎禮」。Fiona以性感see through打扮示人,並透出黑色bra,相當誘人,就連已為人夫嘅祖藍路過時,都口甜舌滑表示:「哇﹗好靚呀,早知我唔結婚住。」

Fiona今晚獲兩獎,問到係咪因為咁而性感回饋?佢話:「唔係,開始轉天氣。(祖藍話早知唔結婚住?)佢最叻搞笑,佢老婆高過我又好身材。」講到有冇同房祖名聯絡,Fiona表示有同祖名講電話,又指對方近況OK,但兩人仍未見面,佢話:「等佢自己講啦﹗不斷有電話聯絡,覺得佢0依家大個仔咗及成熟。(讚來讚去都係呢兩樣?)唱歌好聽咗。(佢喺電話唱畀你聽?)我感覺到佢腦電波。」祖名幾時返港?佢話:「我哋係互相信任朋友,講過佢的下落及去向係唔會講嘅。」

談到梁齊昕疑遭家暴,全城關注,Fiona表示有睇新聞,佢話:「我患過抑鬱症,亦有自殺傾向,好多嘢都係需要判斷。但身為市民唔想單憑一啲報道,而評論佢有冇病。」

Fiona續說:「其實我唔係話想教佢,但係任何人有抑鬱症,就要睇醫生及食藥,越早醫治越早好番。以前嘅自己唔會同人哋傾,唔會畀屋企人同朋友去關心自己,覺得自己係孭得起,我解決唔到嘅嘢,會沾沾自喜認為人哋都幫唔到我,所以唔識溝通,其實最重要畀機會身邊的人愛你。愛係最有用嘅藥,藥物只係暫時性控制腦分泌。」



Fiona性感打扮攞兩獎,又大談祖名近況。



鍾意就快D Share啦!