網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月20日 星期五

軒仔鬼咁有緣「同居」當friend 軒仔,張敬軒,

張敬軒對靈異世界有獨特的「感應能力」。

軒仔鬼咁有緣「同居」當friend

歌手張敬軒音樂天分甚高兼擁有一把靚歌喉,原來軒仔自小對靈異世界有獨特的「感應能力」,前晚他與英皇一眾歌手容祖兒、蔡卓妍(阿Sa)及鍾欣潼(阿嬌)在飯局大講古怪經歷,祖兒被嚇得依嘩鬼叫,她更自稱額夠高,有三把火鎮住。

軒仔前晚出席完《勁歌金曲》節目後趕往會合自封「龍虎豹」的祖兒、阿Sa、阿嬌出席英皇晚宴「撐枱腳」,四位大忙人難得聚首一堂,當然無所不談,天南地北都講一餐,講到不少藝人遇過靈異事件時,原來自小就對靈體有「特異感應」的軒仔,自爆不時能感覺到身邊的詭異氣場!

「朋友」情緒化

懶理靚女會否怕聽鬼古分享親身體驗的軒仔,一於「鬼話連篇」,他笑言過往曾居住過一間屋,屋內住了一個「朋友」,不過,這個「朋友」比較特別,亦好情緒化,當「他」心情唔靚時,花園的玫瑰花很快便會凋謝,但當「他」心情靚爆時,全屋都充滿正能量!對於這位「朋友」的存在,軒仔「膽生毛」毫不驚怕,還可以相安無事和睦共處,軒仔笑道:「我唔驚,由細到大都習慣晒,成日都感應到佢哋。」更指這些「朋友」其實好善良,不會騷擾他。

軒仔愈說愈開心,繼續說:「試過工作太攰返到屋企,我就向屋內嘅『朋友』高呼:『我好攰,唔好騷擾我!』呢個『朋友』都相當合作,真係冇打擾我休息。」

容祖兒笑言額夠高,對靈異事物全無感應。
  • 容祖兒笑言額夠高,對靈異事物全無感應。
軒仔(右三)想買樓,老闆楊受成(左)大把盤畀佢揀
  • 軒仔(右三)想買樓,老闆楊受成(左)大把盤畀佢揀
設計對白
  • 設計對白

「嘩鬼」三把火

在場聽到軒仔詭異經歷的祖兒、阿Sa和阿嬌,卻聽得毛管戙依嘩大叫,對於軒仔有特異感應,祖兒當然不敢恭維,笑言:「我哋三個(阿Sa和阿嬌)咪係嘩鬼囉,我就感受唔到佢感應嗰啲嘢嘞!(有冇見過?)啋,冇見過可能我額夠高,有三把火鎮住啦。」

不過,當提到祖兒被指榮升樓神身家逾四億,軒仔笑說:「我成日都覺得入英皇會發達,你睇謝霆鋒、祖兒、古巨基,我都係因為咁先簽。祖兒喺樂壇打拚咁耐,有呢個數字唔出奇,應該有更多添!」他有意待樓價回落置業:「我初時嚟香港,屯門一間四、五百呎嘅屋只係幾十萬,當年買咗就發達咯。」

文:音樂組

鍾意就快D Share啦!