網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月25日 星期三

神話破滅 定居三藩市懶得 keep  40歲吳彥祖手指撩牙走晒樣 [FACE - 409] 吳彥祖,MF,



上週四凌晨,吳彥祖為西片《 Geostorm》開工,當晚戲份由 1點拍到天光,吳彥祖食完串燒做宵夜後,竟然當街用手指撩牙,核突啲喎!

真面目

神話破滅 定居三藩市懶得 keep  40歲吳彥祖手指撩牙走晒樣

一向被不少港女視為理想男友模範的吳彥祖,自 13年榮升父親後,好男人形象受到高度評價,男神地位相當鞏固!

雖然有話男人 40一枝花,不過去年定居三藩市的吳彥祖,似乎 keep唔住副靚 body,除了輕微中年發福,更出現男人大忌——禿頭!上週四( 19日)由美國回港拍攝荷里活新戲的吳彥祖,由內到外滲出陣陣佬味,唔只當街用手撩牙,仲加埋條明顯向後移的髮線,真係好令人擔心喎!

可能時差關係,吳彥祖等埋位期間頻頻打喊路,個口擘到似足《奪命狂呼》個面具!

同王合喜(左)傾完偈,吳彥祖又開始肚餓,狂隊梳打餅。

去年因要照顧患病母親而返回美國定居的吳彥祖,結束了香港的經理人公司,同時亦將事業重心搬到美國,方便陪伴老婆 Lisa S.及 1歲多的女兒吳斐然( Raven)。

單拖返港拍戲

決定長居美國,吳彥祖暫時未有接拍港產片,反而參與由編過《天煞——地球反擊戰》及《哥斯拉》的導演 Dean Devlin執導的電影《 Geostorm》,同劇演員還有《戰狼 300》男星謝勒畢拿等。

上週四( 19日)凌晨,吳彥祖為新戲在九龍城開工,同場仲有王合喜,兩人等埋位時,吳彥祖竟然麻甩男上身,當街打喊路唔掩口,趁冇人留意時仲用手指撩牙,行為似足核突阿叔!

移居美國後,吳彥祖生活相當悠閒,經常同老婆及囡囡 Raven周圍去。網上圖片

網上圖片

增 15磅操肌

除了這部荷里活製作,吳彥祖亦會參演由老友馮德倫擔任製片、被稱為「美版西遊記」的劇集《 Badlands》,飾演西版孫悟空 Sunny。除了成為美劇主角,吳彥祖更會兼任製片及武術指導,幕前幕後都有份。

為演好首部美劇,吳彥祖要增 15磅,更要狂操體能同肌肉。不過身型點 fit都冇用,吳彥祖同 Eason一樣面對中年男士脫髮危機,髮線不斷向後移,右邊髮位更因稀疏而「現窿」。再唔搵專家幫手,睇怕遲下要轉型做沙僧喇!

'15現窿

頭髮又薄又稀,真係好難掩飾,亦令到男神嘅右邊靚樣大打折扣。

吳彥祖將近期操肌相放上 ig同粉絲分享,仲有打拳片段。係就係手瓜起𦟌,不過望下條髮線(小圖)後到咁,真係嚇一嚇!網上圖片

'13 M額

13年囡囡出世,吳彥祖曾經發過一家三口合照,當時已經見到佢開始 M字額。網上圖片

小鮮肉進化史

24歲

98年初出道的吳彥祖勁 fresh,眼神同笑容都電力十足!

32歲

06年幫 Leslie Kee露毛影慈善寫真,當時肌肉尚算結實。

38歲

12年同 Lisa S.結婚,婚後明顯開始鬆懈發福,面形變圓。《蘋果日報》圖片

39歲

去年拍《魔警》要減 30磅,即時冇晒線條變排骨仔。《蘋果日報》圖片

鍾意就快D Share啦!