網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月26日 星期四

網絡紅人 想同港版 Ken何浩文合作 人形公仔 Valeria:我靚過 Barbie! [壹週刊 - 1307] Barbie,何浩文,夏尉喻,M1,



探熱針

網絡紅人 想同港版 Ken何浩文合作 人形公仔 Valeria:我靚過 Barbie!

來自烏克蘭的歌手 Valeria Lukyanova貌似 Barbie公仔外,更擁有 36. 18. 36火辣辣身材,從而令她成為網上搜尋大熱!對於整容 52次才變成人肉 Barbie的傳聞,來港度假的 Valeria全盤否認,更自誇靚過 Barbie。

唔鍾意阿 Ken

兩年前,網上出現一位金色長髮、五官精緻,身材好到誇張的烏克蘭美女 Valeria Lukyanova,由於貌似 Barbie兼且喜歡擺公仔 pose影相,人稱真人版 Barbie的她,紅爆網絡。最近 Valeria來港度假,並接受本刊訪問。

Valeria的五官及誇張的身材比例與 Barbie公仔十分似,如此近乎完美的配搭,難怪被質疑為人工美女。

鴨王 Dominic被選中為港版 Ken,更被邀請與真人版 Barbie見面,機會難得。

壹:壹週刊  V: Valeria

壹:今次來港目的是什麼?

V:之前去了拉丁美洲演出,來香港休息一星期,然後再繼續去其他地方演出。

壹:在香港期間,有人覺得你似 Barbie公仔嗎?

V:非常多,話我似然後要求合照。

壹:會否抄 Barbie的打扮出街?

V:有啲衫似 Barbie衫,有時會好似佢咁著出街,但唔係次次都咁著。

壹:是否從小到大都是 Barbie迷?

V:細個嘅時候鍾意,可能人大咗而家唔鍾意,因為工作上需要仍然接受到,發覺可以做得更多。

壹:自己覺得自己似 Barbie嗎?

V:覺得似,但比 Barbie再靚啲!

壹:有沒有兄弟姊妹?

V:有一個親哥哥,靈修上嘅姊妹。

壹:哥哥長得似 Ken嗎?

V:屋企家人全部都靚仔靚女,冇人似 Ken及 Barbie,比佢哋再靚啲。

壹:拍過幾多次拖?過往有沒有男朋友似 Ken?

V:第一個男朋友就做咗老公,係 first love,本身鍾意嘅男士都唔似 Ken,比較鍾意北歐外形嘅男士。

Valeria每天只吃小量沙律及能量條,加上兩小時以上的運動,才可有如此驕人的身材。

真人版 Barbie有 36-18-36的驕人身材,穿起泳衣的她可觀性甚高!

Valeria表示家人全是靚仔靚女,從她跟父母的合照來看,證明她沒有誇大。

否認整容

壹:有傳你十八吋腰是從小紮腰而成,可以分享心得嗎?

V:本身是全素食者,完全唔食肉,每日做兩小時以上的運動及冥想,對保持身體有幫助,因為內在思維係受外在影響。

壹:擔心變老嗎?

V:每日都做運動,每日都化妝,可以繼續保持外觀。

壹:網上瘋傳你未整容前的樣子,那人是你嗎?

V:我都有睇過,好好笑,唔係我。

每日都要化妝的 Valeria,難得有素顏的一面。盛傳她整容五十二次,網上瘋傳她未整容前的樣子,可惜被 Valeria否認相中人是她本人。

整容前

素顏

真人冇咁誇張

本刊找來土炮俊男何浩文( Dominic)與人肉 Barbie交流,看看她會否覺得 Dominic似港版 Ken,但 Valeria認為 Dominic比 Ken還要靚仔,更希望將來可以在音樂上有合作。

「上網見過有關 Valeria嘅新聞同生活相,今次見面,發覺佢真人(身材)冇網上咁犀利,自然好多,不過真係似 Barbie公仔,亦睇得出佢係個有做運動嘅人,可以 keep到同 Barbie嘅身形,真係幾神奇,幾犀利!」 Dominic說。

會作曲的 Valeria還即興唱歌,一開口,就如歌劇演員上身, 36巨肺,冇花冇假。

真人版 Barbie見到港版 Ken時,大讚 Dominic比 Ken還靚仔,更希望二人有合作的機會。

盛傳 Valeria為了 Barbie外貌而整容五十二次,旁邊真人版 Ken前後整容九十次,認真犀利!

Dominic早已在網上看過有關 Valeria的新聞及相片,他表示 Valeria真人靚過上鏡,而且歌藝很好,聲色俱全。

俄羅斯 A貨

被批評鼓吹不健康體形及被質疑是人工美女的烏克蘭美女 Valeria,因為貌似 Barbie成為網絡紅人外,俄羅斯亦有 A貨出現。

27歲的 Anzhelika Kenova,只有 165cm高, 34. 20. 36的身材不及 Valeria誇張,本身長得很標致,將自己改頭換面,塑造成真人版 Barbie,現正在莫斯科擔任模特兒。

鍾意就快D Share啦!