網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月11日 星期三

Mandy蒲頭 洗米華千萬鑽飾呵返正印 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,



其他影片:>>






正印陳慧玲同小三Mandy Lieu嘅惡鬥真係咩範疇都有,就連珠寶首飾、收禮送禮都有得鬥。Mandy佗B都「係咁意」獲贈8百萬嘅三卡心形全粉紅鑽戒,洗米華對於華嫂再佗華B又點會大細超丫?

早個禮拜,洗米華同華嫂孖住出席澳門


MGM搞嘅珠寶展,一向出手闊綽嘅華哥豪擲千萬,買鑽飾同鑽錶俾華嫂,其中兩隻更加係瑞士一個品牌特意為英女皇盃五十周年馬球大賽而造,全球限量版50隻,每隻近百萬嘅鑽錶。

有在場人士爆料,平日cool爆嘅洗米華喺珠寶展當日不時「老婆」前、「老婆」後,大大聲嗌華嫂。最搞笑竟然係一句「老婆」換嚟千千萬萬個「阿嫂」回頭回應,不過華嫂都唔會介意架喇,難得洗米華咁識do,俾足面自己同個正印地位喎,開心都嚟唔切
鍾意就快D Share啦!