網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月10日 星期二

郭偉亮葉佩雯互爆鬥偷食 嚇到藍男O嘴 郭偉亮,Eric Kwok,王祖藍,李亞男,藍男,葉佩雯,




郭偉亮同葉佩雯,竟然唔介意喺個節目度wear爆塊臉互爆同自爆,真係好佩服佢哋嘅勇氣同坦白。

next 1/1 pre

葉佩雯掟親啲嘢都咁危險,唔怪之得郭偉亮聽佢自爆嘅時候,會露出咁嘅表情

next 1/1 pre

雖然葉佩雯好喪,但郭偉亮都唔惹少,竟然一巴摑埋去葉佩雯度,真係齋聽都覺得當時嘅場面好激烈。

next 1/1 pre

講完非比尋常嘅吵大鑊經歷,郭偉亮再曲線自爆曾經偷食,真係成地花生咯。

next 1/1 pre

不過更爆嘅係,葉佩雯竟然偷食番轉頭玩報復。

next 1/1 pre

仲要成功搞到郭偉亮個心籮籮攣,真係服咗佢哋兩夫妻咁獨特嘅相處方式。

next 1/1 pre

郭偉亮好坦承咁剖白番當時面對老婆偷食嘅心態,呢單嘢真係男人最痛。

next 1/1 pre

郭偉亮同葉佩雯嘅自爆同互爆高潮一浪接一浪,王祖藍同李亞男聽到O晒嘴都係人之常情。

next 1/1 pre

郭偉亮除咗大爆料,仲大展廚藝。

next 1/1 pre

兼玩埋無重飛行,佢呢次真係帶齊晒視覺同聽覺嘅刺激畀觀眾。

next 1/1 pre

拍拖逾十年的Eric Kwok與葉佩雯(Grace) ,於2011年修成正果,婚後亦一直表現甜蜜恩愛,更不時以「夫妻檔」出席節目及客串劇集。

最近,兩人齊齊亮相無綫節目《蜜月到訪》,與當時尚未結婚的王祖藍及李亞男同遊新西蘭各大旅遊熱點,並分享夫妻之間的小秘密。

同居鬧交掟刀杯

在上周五播出的節目中,Eric與Grace被問到開始拍拖後是否如童話世界般美好時,Grace坦承兩人同居初期「幾難搞」:「因為我未試過同居,二來我情緒起伏大。」之後Eric即爆Grace性格火爆:「同居頭兩年佢隔日會掟嘢,未見過女仔掟嘢掟得咁行。」Grace坦承自己曾掟刀、剪刀和玻璃杯。Eric續說:「我哋隔日會嗌大交,好記得有次喺廚房,佢攞住把刀望住我,好似顛婆咁。我都係呢世仔第一次摑女人,我一巴星埋去叫佢醒吓。」

談到戀愛期間遇過最大的危機,Eric表示是熱戀過後對對方失去感覺,並自爆曾偷食:「做咗啲係男人都想做嘅嘢,應該話如果我冇做呢啲嘢而結婚會好唔死心。我為咗呢個好唔穩定嘅女仔(指Grace),用咗好多時間同心機先可以建立信任。但拍咗拖三、四年發生咗呢件事(暗指偷食),破壞咗信任,無辦法彌補番。」Eric更大爆對偷食事件放不低的Grace,及後「以牙還牙」報復:「咁啱身邊總有啲『朋友』,嗰段時間,佢就報復。」

Eric指最難捱的日子,是在Grace出軌後,自己每日都要承受痛苦:「喺知道件事之後嘅九個月,佢未真係斬纜,嗰九個月我每日都要承受番,諗佢每日係咪真係出去做嘢,定係又喺背後見嗰個人。」所謂患難見真情,兩人發生偷食事件後,經商議決定再開始,對此Grace坦言:「嗰陣一係分手,一係一齊,我哋決定做最難做嘅嘢,就係重新開始,要完全原諒。」

「唔會再犯」

《東網》記者事後就偷食事件以短訊聯絡Eric,他回應表示:「仲有乜嘢衰嘢呀男人?(兩公婆喺節目互爆曾偷食怕唔怕對方唔開心?)都過咗咁耐,係人都會做錯嘢,講出嚟即係唔怕,唔會再犯,冇事嘅。」

鍾意就快D Share啦!