網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月4日 星期三

從良 Ruby拍王晶愛情小品? [FACE - 406] Ruby,王晶,劉伊靜,MF,




做慣 model嘅 Ruby,每張 selfie都好港女甫士喎。

全知言

從良 Ruby拍王晶愛情小品?

自周永恒被判緩刑 18個月後事件亦告一段落,老婆阿 Yu亦有男教友追求,至於小三 Ruby(劉依靜)又點呢?新年原來同成班姊妹去咗日本鳩嗚, Ruby仲話:「日本啲嘢超抵,抵到我計錯數呀。」雖然 Ruby被冠以小三稱號,不過冇影響星運,最近仲被王晶睇中,搵佢試鏡親子愛情片添。不過 Ruby感情生活咁精彩,全知言當然問多兩句啦,佢就話:「感情嘅嘢唔提喇!𠵱家最緊要身體健康呀,你話我老土都係咁講!」希望你搵到個好男人

晶哥嘅《鴨王》收近千萬算唔錯啦,仲捧紅埋袁嘉敏,嚟緊竟然拍愛情小品親子戲?

Ruby仲去到 Sanrio Puroland,當然要 selfie

去到日本勁食刺身, Ruby仲夠膽食生豬肝添!

Ruby話喺日本除咗鳩嗚外,亦中咗腸胃炎,痛到行唔到咁嚴重,不過有問有答,心情唔錯喎!

鍾意就快D Share啦!