掃呢頁CODE去手機

2015年3月10日 星期二

杜汶澤偷聽阿Sa露底鬧交 阿Sa,杜汶澤,BKD_S,蔡卓妍,




杜汶澤偷聽阿Sa露底鬧交



其他影片:>>






要阿Sa拍情慾戲 阿澤:先由除晒衫開始傾

蔡卓妍(阿Sa)和任達華主演的電影《雛妓》,她多場破格的床戲,令觀眾刮目相看。該片監製杜汶澤都點名稱讚男女主角:「我不得不講,呢部戲華哥唔做,我開唔到,阿Sa係有小宇宙未爆發。」

問到阿澤當日與阿Sa傾拍時,對方可有要求減少情慾戲?他說:「我一嚟同佢講,就將底線開到最低,先由除晒(衫)開始傾,等佢慢慢將條件升番高。」戲中高潮一幕,阿Sa在趕功課時,抗拒華哥突然有所「要求」,她扯高裙除底褲大發爛渣,阿澤說:「嗰日我咁啱去到現場同製片傾嘢,我冇入去,喺出面聽到佢哋拍戲,打一巴同嗌交聲,感覺好似偷聽父母咁,我心諗呢場戲得。」阿澤期待《雛妓》上映一周票房可過千萬。

採訪:楊定



■阿Sa在《雛妓》中不顧形象,扯高裙露出底褲。

鍾意就快D Share啦!