掃呢頁CODE去手機

2015年3月11日 星期三

迴避偷食指控 Selina老公:我有好多缺點 Selina,任家萱,



其他影片:>>






被撞破偷會濃妝辣妹,Selina老公張承中本月3日晚亦顯得相當心虛;阿中今日透過Facebook,以「我非聖人是一般人,好多缺點」回應有關偷食指控。

Selina四年前喺上海拍攝電視劇《我和春天有個約會》期間,因爆炸品提早


引爆導致燒傷,阿中今日就重提舊事,話Selina出事第4日,自己就被台灣媒體誇讚對太太不離不棄,佢對於咁快被捧到上天覺得好可笑,亦明白因此令佢得到一啲媒體嘅關注。

不過,佢直言自己只係一般人,有好多缺點。佢亦同大家一樣,我有朋友老闆、尾牙春茗、應酬聚會,會吃飯喝酒唱歌、會飲醉,亦會照顧飲大咗嘅兄弟;最後,佢以一句「抱歉浪費了社會資源」作結,並冇正式回應,承認或否認報導。

其實Selina同老公結婚以嚟,佢一直表示想工作行先,生BB嘅事等35歲之後先算;但33歲嘅佢喺年頭接受訪問時,突然表示自己已經ready隨時迎接小生命。講完冇幾耐就爆出阿中偷會長髮濃妝妹,唔通Selina係希望用腹中骨肉留住阿中?
鍾意就快D Share啦!