掃呢頁CODE去手機

2015年3月31日 星期二

定欣認與Terry了解中:佢係一個好好嘅人 定欣,胡定欣,



【有冇發展空間?】定欣認與Terry了解中:佢係一個好好嘅人

2015-03-31 18:06:00



胡定欣指Terry係一個好好嘅人。

今日有雜誌爆料指胡定欣與45歲音樂人陳明道(Terry)暗交,定欣被發現輕繑男方手臂,狀甚親暱。

Terry接受《蘋果》電話訪問時就回應:「just friend,兩個單身好朋友,好Support大家,係一件好Normal嘅事。大家經歷過唔開心嘅時間,都想大家開心嘅。」咁問到二人發展空間?佢話:「順其自然啦﹗」

對於被指拍拖一事,定欣就話:「我冇乜太多回應喇,只可以講佢係一個我認識中嘅一位朋友。」咁有冇發展機會?佢話:「了解中,我認識中佢係一個好好嘅人,大家了解下。」係咪由豹哥單立文介紹?佢話:「雜誌係咁講,我唔講太多,自己嘅事都唔想講得太過detail。」

鍾意就快D Share啦!