網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月3日 星期五

參賽被踩受唔住 「阿靚」扮忙退出 [忽然1周 - 1027] MW,



插圖: Wendy

揞名爆

參賽被踩受唔住 「阿靚」扮忙退出

近年好興搞歌唱比賽,仲要搵做咗歌手嘅參賽者,貪佢哋夠知名度有話題吖嘛!不過呢個世界 no pay no gain嘅。好似資深歌手「阿靚」咁,就拒絕再玩嘞!

話說佢之前參加咗個歌唱比賽,同班大陸歌手對唱,本來都好地地,仲過咗幾關。不過有次錄影嗰陣,唔知「阿靚」係咪年紀唔細,有啲疲態,唱歌失準,跟住……就梗係俾一班大陸評判團插呢啲歌唱節目,觀眾咪就係想睇呢啲懶真實又殘酷嘅畫面咋嘛。

Well,嗰日班評判你一言我一語,踩到「阿靚」嘅歌藝一文不值咁滯。據二五工作人員講,呢位曾經紅過嘅阿姐當時塊面又紅又黑,又嬲又𤓓!之後,「阿靚」就放風話自己工作忙,唔得閒再參賽乜乜乜。

嗯,明嘅,喺香港,「阿靚」有幾何俾人踩吖。人仔唔易賺,又一實證。

邊個係「阿靚」?

1.長長頭髮。

2.靚聲出名。

鍾意就快D Share啦!