網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月3日 星期五

死𦧲鍾舒漫 暗溝秘書 吳浩康辣㷫英皇 [忽然1周 - 1027] 英皇,吳浩康,浩康,鍾舒漫,MW,



因為被本刊揭發背住未婚妻鍾舒漫偷食巨胸𡃁模 Yvette,吳浩康被封為偷食男。估唔到佢獵女範圍都幾廣泛,就連英皇秘書都與他過從甚密。

娛樂喧

死𦧲鍾舒漫 暗溝秘書 吳浩康辣㷫英皇

新一代偷食男吳浩康上月連環背未婚妻鍾舒漫偷食,繼早前被本刊揭發他當街咀𡃁模 Yvette和約會人妻 Heidy後,原來吳浩康連公司同事都唔放過。早前吳浩康被影到與 Heidy及另一熟女於 dragon-i夜蒲後攬腰截的士。據知該熟女不單止任職英皇集團,更是老闆楊受成身邊的其中一名秘書,難怪吳浩康將無限期放入雪櫃。








犯下「天下男人都會犯的錯」的吳浩康,花弗史愈爆愈多,背着未婚妻鍾舒漫偷食,多名女伴身份逐一曝光。繼 35E𡃁模 Yvette後,早前吳浩康被拍到於中環夜店 dragon-i夜蒲,與兩熟女截的士,其後證實其中一位是人妻 Heidy,而另一位原來就是英皇集團秘書。「聽講佢係老闆楊受成嘅秘書之一。呢個世界真係好細,佢同吳浩康原本大纜都扯唔埋,不過大家都係蒲精,所以咪一拍即合囉!」知情人士指。

偷食斷正被飛的吳浩康冇得留低,隨即被未婚妻鍾舒漫「降呢」做朋友。周日( 29日),吳浩康面容憔悴,身形明顯發脹,眼紅紅的他買飯盒回家醫肚。記者上前問及熟女是否公司秘書時,他充耳不聞急步返回寓所:「唔講喇,唔該!趕住返屋企。」

頹樣買飯盒

周日( 29日)下午二時許,吳浩康拎住一袋外賣飯盒返家。現場見他雙眼通紅一臉落寞,拒絕回應記者問題匆匆入𨋢。

舒漫的抉擇

日前有讀者在街上撞到吳浩康與鍾舒漫約會,指男方想翻撻。但鍾舒漫公開表示二人只是朋友,上周六( 28日)更在微博表明已經乾脆利落作出選擇。

熟女打孖上

《蘋果日報》圖片

吳浩康在夜場𠝹女無數,今年一月尾他在 dragon- i夜蒲後與人妻 Heidy及另一熟女一齊截的士。

熱情攬腰

《蘋果日報》圖片

據知當晚攬實吳浩康的熟女任職英皇女秘書,協助楊受成及楊其龍打理公司業務。身材高䠷的她喜愛夜蒲。

與楊生同場

楊其龍每年都在 dragon- i搞生日會, 2011年的 44歲生日派對,父親楊受成及盛智文都有出席,該熟女秘書(右一)及金牌經理人 Mani(左一)都在場。

dragon- i絕對是中環的夜店地標,每晚都有不少俊男美女到場消遣。由於是會員制,私隱度高,吸引不少圈中人幫襯。

入雪櫃難翻身

吳浩康早年因為藏毒被捕,形象已經插水,近年其表現總算中規中矩,三年前滿約即獲公司續約。知情人士透露:「當年藏毒事件發生,阿 Deep啱啱先同英皇簽咗十年約,公司見阿 Deep係初犯,決定俾次機會佢唔解約。近年阿 Deep努力表現自己,組 band、拍電影,又喺出面教泰拳幫補。公司見佢浪子回頭,所以再同佢續約。不過今次佢真係死性不改,同鍾舒漫拍拖公司已經開綠燈,點知好搞唔搞暗溝公司秘書。高層講明今鋪佢係咁先,嚟緊嗰幾年都幾難有嘢做。」

列入 dragon-i黑名單

2月 17日,本刊獨家拍得吳浩康與 35E𡃁模 Yvette食飯唱 K直落,玩到凌晨 1點,離開時二人情到濃時當街濕吻,咀足 15秒。

正所謂禍不單行,吳浩康不單被「雪」,亦被 dragon-i列入黑名單禁止入場。知情人士續指:「阿 Deep以前恃住係 artist兼識得 dragon-i老闆楊其龍(楊受成兒子)嘅關係,篤下個鼻就唔俾錢入場。原本楊其龍見佢係英皇人都算,不過依家佢搞到犯眾憎,就落柯打 black list佢。」

另一方面,鍾舒漫最終決定斬情絲,日前開口話:「同佢(吳浩康)做番朋友。」不過隨後即被拍得兩人到銅鑼灣食飯疑似復合。據知實情是吳浩康為翻撻舊愛死𦧲鍾舒漫,但鍾堅決拒絕。吳為此意志消沉,連平時鍾意打的泰拳都唔玩。早知今日何必當初呢!

鍾意就快D Share啦!