掃呢頁CODE去手機

2015年4月10日 星期五

謝寧曲奇皇后出巡 [忽然1周 - 1028] 謝寧,MW,



謝寧去咗九龍城嘅泰國雜貨舖,買咗一大袋斑蘭葉,唔通想整新口味嘅曲奇?

媽咪姐

謝寧曲奇皇后出巡

女人最緊要有自己嘅事業,就好似前港姐冠軍謝寧咁, 91年嫁俾岑建勳就退出娛樂圈,專心做少奶奶。到 05年離婚,謝寧冇放棄自己,仲開始創業。幾年間,開咗屬於自己嘅曲奇餅店,依家分店有 5間。 5年前仲遇上第二春,同攝影師王偉德結婚。







前幾日,媽咪姐喺九龍城買餸,就見到謝寧喺雜貨舖揀咗一大包斑蘭葉,買完就急急腳行去隔籬街,原來司機等緊佢。不過佢冇再返舖頭行多轉,睇嚟生意上晒軌道,依家留多啲時間鑽研新食譜咁喎!

睇嚟做咗老闆嘅謝寧冇刻薄自己,買完嘢返上車,即刻有司機幫手開車門同拎嘢。

謝寧喺 7年內開咗 5間曲奇餅店,依家唔少強國同胞好識食,專程去九龍城掃手信。

鍾意就快D Share啦!