掃呢頁CODE去手機

2015年4月24日 星期五

林敏聰𤓓咗 [忽然1周 - 1030] MW,



點知動作大得滯,連枱上面個煲都打跌埋!識睇,梗係睇梁漢文同何超儀嘅表情啦。

媽咪姐

林敏聰𤓓咗

林敏驄成日玩人,得得戚戚咁。呵呵,但佢都有𤓓嘅時候囉!佢拍新片《全力扣殺》嗰陣,有次講對白超大動作,一失手,仲打跌埋個湯煲,嘩!嚇死晒同場嘅伊健同何超儀。林敏驄自己都呆咗,完全唔識俾反應。之後就……梗係俾成班演員狂笑狂寸

不過,嚇完之後,林敏驄仲繼續講衰嘢喎,佢喺片中教梁漢文練眼界嗰時,就爆肚話:「望住天棚個阿婆,佢每逢初一、十五就會曬鮑魚,你同我𥄫實,隻鮑魚有無黑到……」佢都未講完,梁漢文已經忍唔住笑出嚟!笑啲乜?唔方便講喎,自己意會啦。

林敏驄扮飲醉酒嘅羽毛球大師,初頭好型咁講緊大道理。

做咩啫!笑人嘅。(設計對白)

40歲嘅何超儀,戲中非常烏歪,仲特登化個成面癦屎妝,罕呀!

《全力扣殺》喺 5月 7日先正式上映,但林敏驄呢次真戮力!啱啱將《全》片主題曲 jam落《復仇者聯盟》做 MV;又扮超人打導演郭子健,拍埋片掟上網,正!

鍾意就快D Share啦!