網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月24日 星期五

官恩娜危險大肚婆 [忽然1周 - 1030] 官恩娜,MW,



雖然只係 3個月,但係官恩娜已經開始見肚。

媽咪姐

官恩娜危險大肚婆

早幾日,媽咪姐去咗個投資活動,咁啱佢哋請咗佗 B三個月嘅官恩娜做嘉賓。

第一次佗仔,官恩娜同媽咪姐講開頭嗰段時間,好似坐咗 3個月過山車冇落過車嗰種感覺,後尾頂唔順睇醫生,「醫生話頭嗰 12、 13周係咁,之後就冇事。突然之間有日瞓醒又真係好番,依家就舒服晒,變番好似冇事咁。」不過一冇事,官恩娜就作反,不單着對 4吋高踭鞋出活動不特止,活動完後,疑似自己揸車走人,仲要車中自拍㖭。喂喂,雖然你喺張相度 hashtag咗「車是泊好的」,但話晒係大肚婆, BB緊要呀,咪咁玩

出席完活動後,官恩娜喺自己 ig post咗張相,睇番副太陽眼鏡的倒影,佢應該坐喺司機位。雖然佢話停咗車,但車中自拍成習慣嘅話,風險好大㗎。

女人都係貪靚,一舒服番就即刻着住 4吋高踭鞋出嚟見人,戥佢牙煙。

Ella想生女,老公 Domingo卻想生仔。不如一次過生對龍鳳胎,湊埋一個「好」字囉。

鍾意就快D Share啦!