網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月9日 星期四

姊妹情深 買大送細 衞詩冇人要 衞蘭自組公司不求人 [壹週刊 - 1309] 衞蘭,衞詩,M1,



探熱針

姊妹情深 買大送細 衞詩冇人要 衞蘭自組公司不求人

被黎明一手拉入行的衞蘭( Janice),今年二月無聲無氣約滿合作十年的 A Music。去年中開始, Janice便周圍放聲氣搵新碼頭,還申明會買一送一,助細妹衞詩重返樂壇;據知,想要話事權的 Janice先後和多間公司洽談過,最終決定求人不如求己,自己搞公司。

自然流失

去年完成演唱會後,衞蘭幾乎放長假,剛過去的二月,更滿約 A Music。

「要走嘅人都走晒! Janice做完個唱就冇乜嘢做,佢同 Jill去咗埃及成個月。其實公司之前都有係咁意同佢傾過續約,當時 Janice想做埋演唱會先傾,但之後黎生又好多時唔喺香港,後來就再冇人真正跟進過。」知情者說。

其實 Janice心裡有數,早已對外放風,不會再續約 A Music,不少公司對有把靚聲的她並非全無興趣,但衞蘭一直想幫衞詩( Jill)重返樂壇,兩姊妹可以共同進退,簽約條件,錢反而其次。

「華納唱片舊年年中知 Janice就快約滿,係第一間公司搵佢傾,不過 Janice堅持要簽埋 Jill,華納又唔想,咪泡湯囉!」

張國忠捧起過不少紅星,左麟右李更是他一手策劃,是位圈中舉足輕重的前輩。

與 Leon合作十年, Janice在今年二月滿約,現已自由身的她,正計劃未來的路。

Janice與 Jill姊妹情深,無論發生任何事也會互撐對方。

爭取話事權

華納唱片外,據知藝能娛樂老闆張國忠也曾親自出面,希望衞蘭加盟旗下。

「張國忠都係舊年已經接觸 Janice,但都係要簽埋 Jill。其實 Janice喺 A Music咁耐,乜都要聽晒老闆話,而家就似放監,想爭取自由同話事權;如果連藝能娛樂都傾唔掂,最後一步,係自己搞間公司,咁就唔使求人。」知情者說。

至於藝能與衞蘭洽談如何,老闆張國忠說:「我都唔理呢啲啦,交俾其他同事搞,我只係做吓顧問。」而考慮自組公司的衞蘭,則一直未有回覆本刊。

雖然父母已分開,但 Janice開個唱,一家四口再共聚。

去年十二月,兩姊妹結伴同遊埃及近一個月,放了個長假洗滌心靈。

王梓軒最近為 Janice寫了首新歌,因而傳出他有意簽 Janice。



去年演唱會, Janice得到教友鄭秀文支持擔任其中一場的嘉賓,令她開心不已。

雞飛狗走

因為黎明風格異於常人,由他掌舵的 A Music, 2004年 7正式成立以來,除了衞蘭孭住份長命約,其他歌手,個個走得快,好世界! 10年,楊千嬅滿約企硬走人,否則不再續約母公司寰亞娛樂。去年文詠珊( Janice Man)及應昌佑相繼離開,而由黎明親自出馬,由中國星轉會到 A Music的陳小春,今年滿約,更鬧爆公司阻住搵食。

2015年約滿

2014年約滿

2014年約滿

2010年約滿

鍾意就快D Share啦!