掃呢頁CODE去手機

2015年4月9日 星期四

倒數開工 陳豪半島氹老婆 [壹週刊 - 1309] 陳豪,M1,



細仔出世個多月,陳茵媺明顯修身,而陳豪同大仔 Aiden神態、動靜,則倒模一樣。

探熱針

倒數開工 陳豪半島氹老婆

當日為了同「 My Queen」陳茵媺一同迎接細仔 Nathan Lucas的來臨,陳豪一早同公司請假三個月,二月初拍完新劇《鬼同你 OT》後即停工陪產。眨吓眼細仔已經滿月,即將要埋位同蔡思貝合作新劇《潮流教主》的陳豪,假期結束前,加上外父外母來港探望孫仔,三代同堂出動家庭樂外,陳豪更爭取時間,暫時丟低兩個寶貝仔,同老婆拍拖到酒店撐枱腳,慶祝 Aimee生日, so sweet!



陳豪同 Aiden邊行邊談心,之後再錫啖囝囝, sweet到漏。

眼利發現有記者,陳豪用手遮擋,免 Aiden入鏡。



當陳豪同 fans影合照,陳茵媺則睇實小 Aiden,兩人輪更影相、睇仔,好有默契。

二人世界

兩個仔出世後,陳豪對於日接夜的拍劇生活相當抗拒,寧願多拍廣告、出席活動搵奶粉錢,無奈大台擔得大旗的小生買少見少,未到細仔百日宴已經要開工的他,下月初便要復工歸隊,埋位同蔡思貝、羅仲謙合作新劇《潮流教主》。

上週三(四月一日),陳茵媺三十四歲生日,陳豪先送上鮮花,再安排外父、外母一起同老婆食生日飯,到夜晚,兩公婆二人世界,陳豪特地 book了半島的 Gladdi's,陪愛妻食法國菜慶祝。

撐枱腳到十一點,陳豪陳茵媺拖實離開,放假陪產陪坐月陪進補的陳豪現晒腩,反而產後個多月已經修身的豪嫂,即使素顏,一樣神采飛揚!

上週三陳豪拖陳茵媺到半島食法國菜慶祝生日。

陳茵媺在微博激讚老公,送完花再安排兩場生日飯局,驚喜不絕!

陳豪一家同外父外母離開超市,陳茵媺主動揮手 bye bye。

細仔 Nathan Lucas出世前一個月,陳豪已全面停工,其間只為新劇《水髮胭脂》宣傳。

鍾意就快D Share啦!