掃呢頁CODE去手機

2015年4月8日 星期三

唔識簽卡 成龍曾日袋150萬現金出街 成龍,



成龍接受《東網》訪問時,坦言曾每日袋150萬現金出街,因為唔識簽卡,認真豪氣。

next 1/1 pre

成龍趁61歲牛一推出自傳《成龍:還沒長大就老了》,內容更十分驚爆,除了有提及老婆林鳳嬌、兒子房祖名、舊愛鄧麗君外,更有成龍年少時的瘋狂「倒水」事件。自認老粗的成龍,大談在20歲時,一夜之間坐擁一千萬的感受:「我恨不得在一個星期內把人生中想買的東西全買了!」

成龍三十多年前曾在加拿大,無意間路過一家錶店,便一口氣消費了50多萬,隨行的助手及成家班更人人有禮物收。另外,他又試過走到好友楊受成的錶舖,一口氣豪掃7隻名錶:「當時只問這個是不是最貴的?是最多鑽石嗎?好,不用打包,給錢!」成龍之後接受《東網》訪問時,亦大方暢談一口氣買七個錶的往事「嗰時買7隻錶,7隻都唔同牌子,嗰時一隻鑲晒鑽石嘅名錶,都係講緊2萬蚊左右,埋單都係十幾萬咋!」他又指由於當年連信用卡簽名都不會,故每天都帶着150萬現金上街:「好彩有成家班人跟尾,佢哋咪攞住啲袋幫我裝錢囉!」

鍾意就快D Share啦!